Isadora Twist-Up Gloss Stick + Multi Vitamin Gloss

 
Isadora har släppt ett par nya nyanser av deras Multi Vitamin Gloss och Twist-Up Gloss Stick som jag tänkte att vi skulle kika på idag, produkterna skulle gärna finnas ute i butik. Jag är ett stort fan av både Twist-Up gloss sticks och Multi Vitamin gloss som bägge är sköna på läpparna men av olika orsaker. Twist-Up känns silkiga men är samtidigt lite skira och sjukt lättburna oavsett vilken slags läppprodukter man gillar. Multi Vitamin Gloss är hållbara men inte klistriga och även dessa är riktigt trevliga på läpparna. Se min recension av Twist-Up Gloss här och min recension av Multi Vitamin Gloss här. 
 
Dom två nya nyanserna av Twist-Up Gloss heter Biscuit och Cherry Pie. Biscuit är mjukt nudefärgat och drar en aning mot brunt, men inte på ett sådant sätt att man tänker på 90-talet. Cherry Pie ser rött ut i hylsan men är mjukt blåtonad rosa på läpparna.
 
Multi Vitamin Gloss kommer också i två nya nyanser, rosa Raspberry som har blått skimmer och lite mörkare rosa Strawberry som har små små glitterpartiklar i en ljusare rosa i sig. Bägge två är trevliga lättburna nyanser. 
 
Bägge produkter kostar 119 kr/stk.
 
Cherry Pie och Biscuit
 
Raspberry och Strawberry
 
Biscuit, Cherry Pie, Raspberry och Strawberry
 

Kommentarer:

1 Dess/Drömteori:

Alla ser riktigt fina ut tycker jag!

2 Lackert:

Dom är snygga och väldigt trevliga på

Kommentera här: