Essie - Luxeffects 2013

 
Essie släpper bling! Luxeffects är en produktkategori hos Essie som består av överlack med spännande finishes (Glitter, skimmer, pärlemor.. you name it). Utöver dom fem lacken som jag har fått info om nedan så finns det även ett blått glitterlack (Stroke of Brilliance), ett multifärgat glitterlack (Jazzy Jubilant) och ett lack med vad som ser ut som flakes (Sparkle on Top). Jag är dock inte helt hundra på att dom två sista släpps i Sverige. 
 
Kollektionen utkommer i November hos Kicks och Åhléns och lacken kostar 129 kr/stk. 
 
As Gold As It Gets, Shine of the Times, A Cut Above, Set In Stones och Pure Pearlification

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Mycket fina lack. :-)

2 Evelinasfina skönhetsblogg:

äääälskar dom ! Måste bara ha haha :)

3 Maria:

Vi har endast fått in 4 av dem (Åhlens) men jag gäspade bara när jag såg dem, jag menar du kan ju använda vilket glitterlack som helst som topplack och vi har redan sett detta hos Nubar, Deborah Lippman, China Glaze mfl.

Svar: Några av dom är fina tycker jag, men jag är galen i alla slags effektlack :) Men en del av dom har jag sett många liknande av.
Anna

4 Gelic' nail art:

Intressant att se, inte sett något om denna kollektion innan. Trodde att "On A Silver Platter" ingick i denna som är sjuuukt fin och som jag vill köpa. Dessa ser lite vanliga ut och jag blir inte så sugen på köp.

Antar att du får många awards men ville ändå ge dig ett versatile blogger award. Mer info om det finns på min blogg. :)

Svar: On a Silver Platter ingår visst i julkollektionen "Encrusted Treasure", det är en del effektlack i den kollektionen också så det kanske är därför dom flyter ihop så mycket! Tack fina du :)
Anna

Kommentera här: