Empties - November 2013

 
Så blev det video med gästspel från Baby Tina, hon växer så det knakar och är ytterst intresserad av allt jag gör. Hon låg vid mina fötter och sov när jag filmade videon. Jag har samlat på mig massor av empties som jag gärna vill dela med mig av, både bra och dåliga erfarenheter rikare. Ska vi inte slänga in en extra-bild på Tina också? Nu är hon 20 veckor gammal, tiden går fort.
 
 
Produkter i videon:

The Body Shop Facial Cleansing Gel (Passion Fruit)
Pantene Pro-V 2 minute intesive nourishing treatment
Garnier Fructis Nutri Repair conditioner
Pantene Pro-v Repair & Protect (Normal/thick hair)
Head & Shoulders Apple Fresh Schampoo
Mrs Meyers Clean Day Fresh Apple Handsoap
The Body Shop Brazil Nut Body Scrub
Make Up Store Coffee Body Scrub - Twisted Coffe & Vanilla
Miyo Big Fat Lashes Mascara
Palmolive Naturals Nourishing delight - Milk & Honey
The Body Shop - White Mush Breeze shower gel
The Body Shop - Brazil Nut Shower Cream
I Love... Strawberry Swirl Shower gel
Isadora Nail file kit
The Body Shop - Seaweed Ionic clay mask

Kommentarer:

1 Nageldraken:

Åh, Tina är ju alldeles bedårande! Vad jag blir avundsjuk - jag är gift med en pälsdjursallergiker... (Men jag har ju min lilla drake i alla fall, det är inte så illa.)

2 MADDISENJ.SE:

Gud så fin hund!!

3 Linda:

v afint:D

4 Linda:

v afint:D

5 Gelic' nail art:

Tina är underbart fin! :)

6 Maria:

Åh härliga lilla hundlufs!

Kommentera här: