eBay fynd - Vecka 47

Ni vet ju att jag gillar eBay och att jag mer än gärna shoppar loss där då man kan finna produkter som inte säljs i butik i Danmark eller Sverige eller som bara är svåra att få tag på. Jag tänkte visa dom produkter jag har köpt denna vecka.
 
Premium Synthetic Brush Set - Small Silver (4,55 dollar, gratis frakt). Ett fint litet borstset som jag sett rekommenderat hos Makeupsavvy. För dom ca. 30 svenska kronor jag gav så vågar jag chansa.
 
Fashion Pink Nail art brush set (2,70 dollar, gratis frakt). Ett rosa set med 15 borstar som är ägnade till nail-art, jag kommer dock använda några av dom mindre borstarna till eyeliner och detaljarbete runt ögonen då jag har haft problem med att hitta eyelinerborstar som är små nog. Ca 18 svenska kronor.
 
Essie Jazzy Jubilant (7,95 dollar, 2 dollar i frakt). Ett av lacken från nya Lux Effects-kollektionen som inte släpps i Danmark eller Sverige. Jag kunde ju inte låta bli... Ahh, glitter. Ca 70 Svenska kronor.
 
Clear 24 Makeup Lipstick holder, (2,51 pund, gratis frakt). Jag har redan ett par av dessa och tycker definitivt att kvaliteten är bra för det pris man betalar, jag har beställt en till för att slippa stå med slipsen i brevlådan när jag inte har mer plats tillbaka. Ca. 27 Svenska kronor.

Kommentarer:

1 Ninni:

Har man börjat shoppa på eBay så är det jädrigt svårt att sluta, har gjort massor av fynd! Tack för tips!

2 Meja:

Ebay är beroendeframkallande!

Tycker att du ska lägga till en ny kategori som bara rör Ebay, kul med saker man själv missat =)

3 Sofies skönhetsblogg:

Man kan ju inte annat än älska eBay alltså! :D
Själv klickade jag hem två CG-lack igår!

4 Sandra - nagellacksnörd:

Ebay, vilket ställe! Jag klickade hem sex lack i förra veckan, bla Rococo-a-go-go från Orlys Mineral FX-kollektion. Verkligen en guldgruva för beautynerds :)

5 Linnéa:

Åh, jag som letat på muji efter bra, genomskinliga små ställ. Dessa är ju mycket bättre! Gillar dina ebay-inlägg skarpt :)

6 Maria:

Jag fick hem två sånna penslar igår :) Dom verkar faktiskt ha väldigt bra kvalité.

7 Gelic' nail art:

Jag är lika ebay-tokig själv :) Bra tips :)

8 Aidas MakeUp:

Åh, vilket suveränt inlägg! Ebaynörd som man är, jag kanske hakar på denna idé :D

9 Stephanie:

Tack för tipsen :) Nu har jag klickat hem några godingar till mig också ^^

10 Kajsa:

Hej! Hur är det import och tullavgifter. Någon som har åkt på det?

11 kajsa:

Tusen tack för snabbt svar. Ska genast beställa hem några saker. Vet du förresten vad gränsen ligger på?

Ps du har en ny trogen följare :)

Svar: Jag tror att gränsen ligger på 200 eller 300 kronor för moms och lite högre för tullavgift, men det är nog bäst att du kikar på tullverkets hemsida. Jag bor ju i Danmark nuförtiden där reglerna är lite annorlunda så jag kan ha glömt av dom svenska tullreglerna lite :)
Anonym

12 Anonym:

Jag fick hem de här borstarna idag. Hur bra som helst!

Svar: Dom ser himla fina ut, har inte fått mina ännu men det är väl bara en fråga om tid :)
Anonym

Kommentera här: