Ny läppstiftsförvaring

 
 
 
Lina visade upp sina nya läppstiftsförvaringar som hon hade köpt på eBay i detta inlägg och jag som har suttit och funderat på hur sjutton jag ska förvara mina hoppade direkt över till eBay och klickade hem två styck. Tyvärr gick den ena sönder i posthanteringen men jag fick tillbaka pengarna av säljaren direkt så att jag kunde beställa en ny, så nu väntar jag på att min andra ska anlända.
 
Förvaringarna har 24 hål till läppstift, men man kan säkerligen förvara annat i dom också (Läppglans, Depends minilack?). Jag är SÅ himla nöjd, speciellt med tanke på att dom kostade ungefär en tjuga per styck, inklusive frakt. Mycket lättare att få överblick, och man kan enkelt lyfta ur dom ur den låda som jag förvarar dom i.
 
Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Sofie:

Åh, har tänkt beställa hem ett par såna här i flera månader men det har aldrig blivit av!
Får nog gå in nu och klicka hem ett par... (a)

Svar: Fniss, jag är en god enabler alltså ;)
Anna

2 Tina:

Jag ska göra om min sminkhörna efter sommaren och då kommer det bli minst ett par sådana här! Är egentligen mest sugen på dessa (http://www.azardisplays.com/productcart/pc/Sixty-Compartment-Lipstick-Tray-W-Tester-p765.htm) men frakten till Sverige är hutlös!

Svar: Så irriterande att frakten ska vara så dyr på såna grejer, jag hade hittat en snygg akrylförvaring till typ 90 nagellack som skulle hängas på väggen men frakten var tre gånger så dyr som själva förvaringen. Suck! :(
Anna

3 Erika:

Snyggt! Har funderat på liknande förvaring men det får vänta tills jag har lite mer plats :)

Svar: Jag har mina i en låda i en byrå, himla smart och så står dom inte och samlar damm heller :-)
Anna

4 Ann-Sofie/Colour it:

Smart med sån förvaring verkligen! Snyggt också...:-)

Svar: Tack! Ja det blev himla fint, och lätt att hitta det man ska ha :-)
Anna

5 Dess/Drömteori:

Det var billigt, kanske ska slå till...

Svar: Ja för en tjuga kan man ju chansa dessutom :-)
Anna

6 cecilia dijkstra:

grattis du är med på blogg.se's framsida :D

Svar: Det är jag hela tiden :p
Anna

7 Lina:

Ska klicka hem såna jag också, vettig förvaring till läppstiften är något som jag har saknat!

Svar: Helt klart! Det var dessutom bara två varianter av läppstift som var för stora så det måste väl ses som ett bra betyg :-)
Anna

8 Sandra:

Både snyggt och praktiskt! Som tur är så har inte jag tillräckligt många läppstift för att behöva tänka på förvaring än, kör all in på nagellack :)

Svar: Lack behöver jag förvara på ett mycket bättre sätt må man säga, men det kommer väl när vi flyttar tänker jag. Då får jag min helt egen womancave!
Anna

9 Malin Wederberg:

Bra förvaring!

Svar: Man får en så bra överblick!
Anna

10 Petra:

Gud så bra!

Svar: Jättesmidigt!
Anna

11 cecilia dijkstra:

aha, men det är väl kul för de :p

Svar: Klart det är ;) Men det är väl inte lika spännande mer när man är på framsidan varje dag, typ.
Anna

12 Ida:

Har ett liknande, både snyggt och praktiskt ju!

Svar: Jättepraktiskt, speciellt att man kan ta upp ett utan att dom andra ramlar omkull. Hade mina förut i en låda men om man plockade upp ett så rasade det bara läppstift.
Anna

13 Johanna ♥:

Smart ju :)

Svar: Ja eller hur!
Anna

14 bam:

Har tänkt köpa sådana här faktiskt. Dom är så himla smidiga.

Svar: Tycker dom är jättepraktiska!
Anna

15 delinda:

superpraktiskt ju! skulle också behöva klicka hem :)

Svar: Ja dyra är dom ju inte så man kan ju chansa :-)
Anna

16 Lenore:

Jag älskar de förvaringarna! Har fem stycken - fyra med stift och ett med gloss! De är klockrena! :D

Svar: Låter inte illa!
Anna

17 Karin O:

Vilket smart pryl!

18 Omygloss:

Vill haa. Skulle du vilja mäta hur högt det mäter högst upp med ett MAC-läppstift i? Kram!

Svar: Har försökt leta fram en linjal eller liknande för att mäta åt dig men jag hittar inget här i röran, vi håller på att rensa innan flytt så det är totalkaos
Anna

19 Paivy:

Så himla smidigt! Har också sett dom på eBay och funderar starkt på att köpa en! Skrev just på min blogg om samma typ av förvaring fast till nagellack som jag också är himla sugen på! Man får en så bra överblick! =)

20 Paivy:

Så himla smidigt! Har också sett dom på eBay och funderar starkt på att köpa en! Skrev just på min blogg om samma typ av förvaring fast till nagellack som jag också är himla sugen på! Man får en så bra överblick! =)

Kommentera här: