NOTD - O.P.I "I Theodora you" + Color Club "Uptown Girl"

 
Idag blev det lite sötare än jag normalt brukar lacka, men ombyte förnöjer! På ringfingret har jag Uptown Girl från Color club, ett rödtonat lila lack som är lite rökigt. På resterande naglar har jag två lager av "I Theodora you" från OPI's Wizard of Oz kollektion. Det är nog ett lack som passar bäst till fransk manikyr då det är väldigt skirt, men jag gillade att man kunde se genom lite.. Lite Jellyaktigt sådär! 
 
Sen blingade jag naglarna lite med strass som jag köpt för ett par kronor på eBay. Vad tycks?

Kommentarer:

1 Fanny:

fint!

Svar: Tack!
Anna

2 Thea:

Åh vad fint! Är det svårt att göra? :)

Svar: Absolut inte, bara peta på en sten när lacket fortfarande är vått :-) Jag har noll tålamod för sånt här men just sånt här är så enkelt och snabbt att fixa!
Anna

3 Ninni:

Jösses vad fint! Himla fin kombination och fint målat. Härliga färger.

Svar: Tack fina du :)
Anna

4 Anna:

Vad fina naglar! :)

Svar: Tack!
Anna

5 Sofi[e]...a:

Blingblinget var jättesnyggt! Har funderat på att göra något sånt jag själv men aldrig tagit mig tid :)

Svar: Det är faktiskt mycket enklare än man tror :-) Tog inte många sekunder att peta på det!
Anna

6 Ellen:

Jag har också målat mina naglar, fast det blev palmer för mig!:)

Svar: Palmer är inte fy skam det heller!
Anna

7 Isolde:

Riktigt snyggt!

Svar: Tack!
Anna

8 Amanda:

Väldigt snyggt!

Svar: Tack!
Anna

9 Elin:

Supersnyggt!! Roligt med stenarna också :)

Svar: Ja lite glammigt får man väl ha det då och då :-)
Anna

10 Sara:

Snygga naglar!

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: