NOTD - L'Oreal "Confetti" top coat + Maybelline "Superpower Blue"

 
 
 
Som jag har suktat efter L'Oreals Confetti Top coat som är ett klart lack med vita och svarta glitterbitar (Som dock inte är glittriga, vet bara inte hur man ska beskriva det annars). Idag matchar jag med Maybelline Colorama's Superpower Blue som dock drar lite mer åt grönt än vad bilderna visar, jag tror att det är det starka solskenet som förvränger färgen lite men utöver avsaknaden av det gröna så stämmer det bra. 
 
Confetti kommer ni säkerligen se i flera NOTD's, jag blev absolut inte besviken och har redan planer på vad jag ska matcha det med härnäst. Har ni några förslag så hojta gärna, just nu sitter jag och överväger en Jelly Sandwich....

Kommentarer:

1 Sofie:

Gud så snyggt! Nu vill jag också ha det lacket! :D

Svar: Hoppas du får tag i det!
Anna

2 Elin:

Jättefint! Jag har ett från China Glaze som är med svarta stava och vita hexar. Blev lite sugen på att måla med det nu :)

Svar: Det är jag sugen på men jag kanske klarar mig med detta ändå!
Anna

3 felicia:

snyggt :D

Svar: Tack!
Anna

4 Beautybylinda:

Såå snyggt :) Kul att hotta upp vanliga manikyrer med :)

Svar: Helt klart, och även om det är glitter så är dom ju rätt neutrala :)
Anna

5 astrid:

snygga naglar!

Svar: Tack!
Anna

6 IDA - Beautysecrets by me:

Snyggt! :D

Svar: Tack!
Anna

7 Madelene:

Snyggt ! :)

Svar: Tack!
Anna

8 Matilda:

var köpte du den?

Svar: Hos Matas! Borde väl finnas hos Kicks/Åhlens osv.
Anna

9 Malin:

Väldigt fina naglar! Själv håller jag på å kämpar för att få mina naglar långa och fina, fick lite inspiration från dig nu om vad jag kan göra sen när det är dags att måla dom :)

Svar: Om du inte har testat det ännu så var nagelolja en stor hjälp när mina naglar såg tråkiga ut och var torra :)
Anna

10 Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡:

Riktigt snyggt! :)

Svar: Tack!
Anna

11 Älvorna och Alvernas Land:

Åhhhh så snyggt och vilken snygg kombo,... jag vill också ha Loreal Confetti ,tokälskar svarta och vita glitterlack,men har inga själv :-(

Svar: Det är ju rätt billigt! :-) Borde gå att få tag på om det nu inte är helt utsålt i sverige redan.
Anna

12 Ann-Sofie/Colour it:

Wow, det var ju sååå snyggt, en riktigt härlig kombo. :-)

Svar: Tack!
Anna

13 Sofie:

Läckert! En jellymacka med något rosa skulle jag vilja se. :)

Svar: Har planer på det faktiskt, har ett jelly från Wet N Wild som borde få mer kärlek och det tror jags kulle passa fint med detta :)
Anna

14 B R O W N S U G A R:

Satan så snyggt :D

15 Maria:

Nämen gud så tjusigt, det där MÅSTE jag ha!

Svar: Det är UNDERBART, är glad att jag äntligen fick jagat fatt i det.
Anna

Kommentera här: