NOTD - Dotted

 
 
 
Jag hade lust till något somrigt, färgglatt och piffigt men Nail Art har aldrig varit min starka sida så jag drog fram mitt dotting tool och prickade lite olikfärgade prickar på naglarna istället. Dotting tools är (För er som inte vet) en pinne med en metallkula på ena sidan som gör att man kan få till riktigt fina prickar med nagellack, finns bland annat på Panduro eller på ebay för billiga pengar. Vad tycker ni? Det blev nästan lite påskigt, men det är ju snyggt det också.
 
Lacken jag har använt är: 
Isadora Scuba Blue
Maybelline Colorama Urban Turquoise
E.L.F White (Som bas)
OPI Suzi's Hungary Again!
Essie Play Date
Orly Lemonade
Isadora Clear Nail Gel 6-in-1

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Såå häftigt, jag älskar prickar och det var en härlig mix av färger! :-)

Svar: Jag gillar också prickar :) Tycker det är så fint!
Anna

2 Beautybylinda :

Jättesött :)

Svar: Tack!
Anna

3 Tina (Beleza):

Vilken härlig manikyr! Verkar inte så jobbig att göra heller.

Svar: Det var det absolut inte, satt och kikade youtubevideos samtidigt och tiden gick vekrligen fort :-)
Anna

4 Nailtastic:

Härlig manikyr! Glatt och färggrant!

Svar: Tack!
Anna

5 Bam:

Det var fint, inte påskigt alls :)

Svar: Tack fina du!
Anna

6 Sofie:

Jättefint! :D
Jag har ett par dotting tools från eBay som jag har testat en gång, men det blev inte alls bra så jag har inte testat mer efter det, haha! Men när alla tentor och skit är över och jag har sommarlov ska jag ge mig på lite mer nailart igen! ;D

Svar: Det gäller att ha lite tålamod tror jag, så att man får in snitsen :-)
Anna

7 Lela:

Snyggt och färgglatt:)

8 Sminkan:

Otroligt snyggt!

Svar: Tack!
Anna

9 Maria:

Åh, måste köpa ett dottingtool!!! Så sött!!

Svar: Tack! :-)
Anna

Kommentera här: