New in: Vår och sommarnyheter från Orly


Det dök upp ett fint paket med fyra av Orly's nya vår och sommarnyheter! Jag fick tre lack från sommarkollektionen Mash-up som jag har visat promobilder på här, och så ett av dom nya strukturlacken Megapixel FX. Lacken jag har fått hem heter Sparkling Garbage (Dör), Beautiful Disaster, Harmonious Mess (Typiskt Honi-lack) och Megapixel FX lacket Black Pixel. Lacken kostar 135kr/stk och finns bland annat på Åhlens City och Eleven. NOTD's kommer på hela bunten och om jag känner mig själv så är det Sparkling Garbage som är först ut!

 Sparkling Garbage

Black Pixel
 

Kommentarer:

1 Ninni:

De ser hur fina ut som helst!

Svar: Jag är så pepp på att testa dom!
Anna

2 Beautybylinda:

Sparkling Garbage är sååååå snyggt! :)

Svar: ELLER HUR?! Dör!
Anna

3 Dana :

åh gud vad snygga nagellack!

Svar: Ja så himla läckra!
Anna

4 Dess/Drömteori:

sparkling garbage <3

Kommentera här: