Move in with me baby

Jag suktar, detta eviga fönstershoppande på nätet är en neverending love-story som kan vara både lite farlig (För plånboken) men också rätt bra. Det var väldigt längesen som jag gjorde ett felköp, just för att jag fönstershoppar på nätet och läser recensioner. Skönhetsbloggar är din vän! Vad suktar du efter?
 
- Mac Lipglass Rhythm
- Isadora High Performance All-Day Foundation
- Essie The More the Merrier
- Illamasqua Paranormal palette
- Sleek I-Divine Lagoon Palette
- Nyx Taupe Blush

Kommentarer:

1 Sofie:

Just nu är jag inne i en nagellacksperiod och suktar extra mycket efter fyra lack från China Glaze Texture! Sedan är jag väldigt sugen på att skaffa mig ett nytt ansiktsspray också då min börjar se tommare och tommare ut... Är nyfiken på någon från Urban Decay!

Svar: Är nyfiken på hur dom ser ut på, tror jag ska googla lite swatches!
Anna

2 Sandra - nagellacksnörd:

Jag har mest lack på min lista just nu (som vanligt...) men där finns bland annat Chanel - Taboo (amazing!), IsaDoras Sugar Crush Nails, och fler av Sephoras long wear läppstift.
Håller med om att det är bra att scouta det man vill ha innan, definitift bättre köp då!

Svar: Chanel Taboo fanns på min förra önskelista, men den finns fortfarande där :p Jag är snart klar med mina första två år på universitetet och tänkte att jag skulle ge det till mig själv när jag är färdig med sista uppsatserna osv!
Anna

3 Wysteriia:

Åh ge mig paletterna!! :D

Svar: Ge mig!
Anna

4 FruVesa:

Taupe ska funka bra som contour va? Är lite sugen på ett bra sådant...

Svar: Precis!
Anna

5 Dess/Drömteori:

Kan varmt rekommendera Taupe!

Svar: Tror att jag ska klicka hem den :)
Anna

6 Lina:

Bioderma Sensibio H2O, någon som har provat denna??

Svar: "Någon" vet jag inte, men jag har provat den.
Anna

7 Lina:

ehm... okej..

Är det värt att betala 200kr + frakt? :)

Svar: Det tycker jag, dom har Bioderma hos Escentual om du vill beställa från (Vad jag tycker) är en bra och trovärdig nätshopp med bra kundservice. 10 pund för 250 ml. http://www.escentual.com/bioderma/bioderma015/?b=100321 Blir lite billigare än svenska webbshoppar osv och är ju ingen fara med tull då dom är brittiska.
Anna

Kommentera här: