Goodiebag från Mac-eventet

 
Så har jag äntligen kommit ifatt med alla måsten här hemma i Danmark, och tänkte visa er den generösa godispåsen vi fick med oss hem från Mac-eventet i fredags! Produkterna använde vi även under Mac Techniques kursen så vi fick känna på alla grejer och fick tips och tricks på hur vi kan använda dom på bästa sätt. Det kommer recensioner, utlåtanden och närbilder på hela bunten när jag har möjlighet men om det är något ni vill kika närmare på så får ni mer än gärna hojta till så ska vi se om jag kan prioritera den produkten.
 
Den nya Mac Mineralize Moisture SPF15 foundationen är jag spänd på att testa, den finns tydligen inte i NW15 som jag normalt har (Eller ja, jag kör normalt med NW10 men 15 brukar funka ibland) så jag fick med mig NC15 hem. Den är lite mer gultonad men det såg ut som att den smälte in i huden fint ändå. Vi fick även med det knallrosa läppstiftet Candy Yum-Yum som jag nästan klickade hem innan resan, bra att jag lät bli!

Kommentarer:

1 Ellen D:

Åh Mac's smink är så bra!!

Svar: Ja jättebra! Får se om jag hittar några nya favoriter :-)
Anna

2 Natalie Salazar:

grym goodie bag! äälskar MAC

Svar: Eller hur! Nu har jag så mycket att testa :-)
Anna

3 Clara:

åhh, funkar dem bra om man har känslig hy?

Svar: Det finns något för alla, min kompis har känslig hud och gillar också deras grejer. Det beror väl på hur din hud är känslig och vad som påverkar den.
Anna

4 Elin:

MAC's smink är så himla snyggt i själva designen också.

Svar: Håller med, stilrena grejer!
Anna

5 Natalie Salazar:

verkligen! dela med dig sen om det är något extra bra du vill tipsa om :)

Svar: Absolut, det kommer recensioner på nästan allt så småningom!
Anna

6 M:

Vad mycket saker du fick. :)

Svar: Ja det är himla kul att ha så mycket nytt att testa, mindre kul är väl att jag håller på att svämma över lägenheten med produkter haha.
Anna

7 Sofia :

Ååå...så fina saker :-D

Svar: Dräggelvarning, haha :D
Anna

8 Sara - Hold on be strong :

Åh bad roligt!!

Svar: Ja jättekul!
Anna

9 Jeanette:

Ja det var verkligen en generös goodiebag. Mmm älskar mac!

Svar: Det får man säga! :)
Anna

10 Dess/Drömteori:

Foundationen är bra!

Svar: Håller med, har testat den ett par ggr nu och gillar den!
Anna

11 kerstin:

Vad kul och spännande grejer!

Svar: Mycket grejer som jag dessutom aldrig har hört talas om, så det är ju dubbelt så kul!
Anna

Kommentera här: