EOTD - Evening breeze

 
 
Lite mindre starka färger idag, jag kände suget efter pasteller så jag körde all out på temat med ljus mint under ögat och blått/lila/rosa på ögonlocket. Jag har fastnat för rökiga vingade eyeliners på sistonde så jag körde på det igen idag, det är ju så tacksamt att jobba med och väldigt enkelt att få till eftersom det inte gör så mycket om kanterna inte är helt jämna. Idag ska jag hämta paket (Spännande) och skriva klart min uppsats som ska in på Måndag. So much to do, so little time. Men man kan ju iallafall känna sig lite piffig när man stressar runt.
 
Produkter:
Lily Lolo Prime Focus
Manlypaletten
Nyx Slide on pencil Pure White
Make Up Forever Technicolor palette (Svart eyeliner)
Mac e/s Omega /Ögonbryn)
Mac e/s Shroom (Highlighter)

Kommentarer:

1 kerstin:

Ljuvligt fint!

Svar: Tack <3
Anna

2 Mima:

fiiin sminkning! :)

Kommentera här: