En liten sneakpeak på kommande Mac-kollektioner

 
Mac har nyligt släppt fina kollektioner som "Baking Beauties", "Art of the Eye", "Temperature Rising" samt ett gäng andra mindre kollektioner som tyvärr bara gick att köpa på nätet här i Danmark. I Juni och Juli släpps två nya kollektioner som jag har varit nyfiken på i all evighet, och när jag fick tag i promobilder och lite sneak-peak-bilder så tänkte jag att jag bara måste dela med mig.
 
Kollektion nr 1 (TIll vänster) heter Tropical Taboo och har amerikanskt släppdatum i Juli (Så jag antar att vi är ute i Augustikollektionerna, men jag har ingen närmare info ännu). Tropical Taboo innehåller dom fina Mineralize produkterna (Eyeshadow, Skinfinish, Blush, Lipstick etc) i tjusiga nya färger, det finns ett lila läppstift som heter "Midnight Mambo" som jag känner att jag måste kika närmare på och limegröna/blåa mineralize-skuggan "Cha-Cha-Cha" likaså.
 
Kollektion nr 2 (Till höger) har det mycket beskrivande namnet "All about orange", och består som huvudsak alltså av orangea produkter, perfekt för mig som vill att allt ska vara orange. AAO har amerikanskt släppdatum i Juni så det blir väl by default Juli för oss skandinavier, men som med den andra kollektionen så har jag inget specifikt släppdatum. Några av produkterna jag vill kika närmare på är läppstiftet "Neon Orange", alla tre rouge samt ögonskuggepaletten.
 
Vad får ni för första intryck om dessa två kollektioner? Spännande eller absolut inte eran smak?

Kommentarer:

1 Karin O:

Störtfina nyanser!

Svar: :-) Tack!
Anna

2 Carolina:

Vet inte om någon av dessa lockar mig så mycket. Jag var mer sugen på Parrot från Art of the Eye men den kom ju tyvärr inte hit...

Svar: Den är himla tjusig, vi har ju en dansk Mac-hemsida så om du känner någon i Danmark så kan dom ju kanske klicka hem en till dig :-) Den är inte utsåld ännu, jag funderar på att klicka hem en själv..
Anna

Kommentera här: