Video: Februarifavoriter 2013

 
Några av er tyckte att ljuset var allt för skarpt, så jag har flyttat från min vanliga video-spot till en annan för att se om det gjorde någon skillnad!  Hojta till i kommentarerna med vad ni tycker, blev det bättre eller ska jag se om jag kan flytta runt igen?
 
Dagens video är en video där jag visar mina favoritprodukter från februari månad. Plugg, plugg och åter plugg har gjort att jag har blivit lite efter med en massa grejer men nu har jag äntligen gjort allt som var ogjort!
 
Produkter i videon:
- The Body Shop Cranberry Joy Body, Room & Linen Spritz
- Idun Minerals Lip gloss Anna
- Idun Minerals Mineral foundation - Jorunn
- Mac eyeshadow Quad - Archie's Girls - Caramel Sundae Palette
- L'oreal Color infallible eyeshadow - Hourglass Beige
- Mac e/s Omega
- OPI Stay the night (Mariah Carey Liquid Sand) 
- Orly High on Hope (Spring 2013)
- Isadora Mother of Pearl (Spring 2013)
- Origins Make a Difference Plus + Daycream

Kommentarer:

1 Jenny:

Mycket bättre - nu går det att se produkterna och inte bara ljuset som reflekteras i dem :-)

Svar: Bra! Då kör vi på detta :-)
Anna

2 Beautybylinda :

Åh jag har beställt caramel sundae :) den borde komma nästa vecka!! Weei :)

Svar: Åh jag älskar den!
Anna

3 beautylana:

Tack för listan! Mycket trevligt! :-)

Svar: Fortsätter med listorna i inläggen i fortsättningen också!
Anna

4 josefina:

Mycket bättre ljus på videon!
Gud vad fint hår du har :)

Svar: Tack fina du! Bra att ljuset är bättre nu, vill ju att det ska vara så bra som möjligt!
Anna

5 Aidas MakeUp:

Mycket bättre! Nu ser man dessutom dig bättre, du är så fin! Sen vet du redan hur mycket jag älskar din röst, I'm like: moooooore!! 💕

Svar: Vad bra! :D Gulle dig <3
Anna

6 Maria:

Vill börja med att tacka för en bra blogg. Det var jätte bra ljus i denna video. Man såg produkterna och dig utan reflektioner.

Svar: Tack själv för att du besöker bloggen :-) Vad bra att höra att ljuset är bättre!
Anna

Kommentera här: