Triss i vårlängtan

 
Jag har kopiösa mängder vårlängt, och vädret hånar mig med snö, snö och åter snö. Ett av mina favorit-tidsfördriv nu när man inte kan spendera tid utomhus är att sitta och surfa runt på gamla och nya webbshoppar och kika på vad dom har för spännande nyheter. Denna gång var det tre produkter som verkligen fångade mitt intresse, och läppstiftet från Sleek klickade jag faktiskt hem i förrgår så det dyker snart upp på bloggen. Här är mina tre favoriter!
 
- MAC Pearlmatte Face Powder i färgen Pink Buttercream kommer med Baking Beauties kollektionen som dyker upp i Maj (Kom nuuu). 
- Sleek True Color Lipstick i färgen Tangerine Scream
- Isadora Eyephoria i färgen Amethystic

Kommentarer:

1 Lojs:

Åååh, jag började också sukta efter Tangerine Scream idag! Frågan är om den kommer passa ihop med min kalla hy och blåröda hår :')

2 Nageldraken:

Näe, är det inte vår i Danmark än? Jag ska till Köpenhamn om några veckor och hade hoppats att det skulle vara lite roligare väder där än här i Uppsala...

3 FruVesa:

Wow! MAC pudret såg ju bara så sött ut, men vad skulle man använda det till? Som ett vanligt puder eller?

Svar: Pearlmattes pudren brukar man kunna använda till lite olika, rouge, highlighter, puder osv. Beror lite på färgerna i pudret :)
Anna

Kommentera här: