Tävling: Vinn Isadora Wonder Nail Meadow

Jag fick dubletter av fina gröna Meadow från Isadora's vårkollektion så vi kör en liten tävling där ni kan vinna just denna! Ni har blivit fler och fler som läser bloggen på sistonde, så jag tänkte stämma av lite med vilka ni är allihop och hur ni hittade hit för att kunna ge er så bra inlägg som möjligt. Svara på dessa tre frågor i kommentarsfältet och kom ihåg att lämna en emailadress i e-post fältet, easy peasy!
 
1. Hur gammal är du?
2. Hur hittade du hit?
3. Hur länge har du läst bloggen?
 
Tävlingen stängs den 24 Mars kl 18.30, och är öppen för läsare i Sverige och Danmark. 

Kommentarer:

1 Beautybylinda :

Åh så kul med en tävling :)
Jag blir 25 i maj
Oj kommer nästan inte ihåg, tror det var via någon länkning :)
Jag har läst i ca två år :)

2 Marie Fränden:

Kul med tävling :-) Hoppas ju på tur.
Jag blir 58 i juli...via Lip gloss bitch och sen länkat vidare till Kajalpennan :-) och där fann jag din ;-)
Ca ett halvår har jag läst den

3 Elin:

Jag är 26år. Hittade hit då du åkte på daisy beauty-kryssning, så jag skulle gissa kring ett år? (eller är det två år sen ni åkte?)

4 cecilia dijkstra:

Jag är sexton år. Jag hittade hit för två år sedan när jag (om jag nu kommer ihåg rätt) googlade på någon elf produkt :)

5 Caroline:

1. Hur gammal är du? 21 år
2. Hur hittade du hit? Länktips från Purity tror jag
3. Hur länge har du läst bloggen? Sedan 2010!

6 Lojs:

Blir strax 25 och har ingen riktig aning om hur jag hittade dig eller hur länge jag följt.. Det känns som du alltid funnits på min RSS-feed :D
Jag undrar om det var via Sminkan, för kanske en.. fyra år sedan? Tre?

7 Sara:

1. Hur gammal är du? 26 år.
2. Hur hittade du hit? Tror att jag googlade efter swatches på något nagellack jag funderade på att klicka hem och hamnade här. :)
3. Hur länge har du läst bloggen? Kommer inte riktigt ihåg men skulle gissa på någonstans mellan 6 månader och ett år!

8 Mrs Data:

1. Fyller 42 i sommar.
2. Hittade säkert hit via någon länk hos någon annan blogg. And I never left. :)
3. Eh, vad kan det vara? Två år kanske? Troligtvis därikring.

9 Ann-Sofie:

Klart jag är med och tävlar!
1. Jag kan nog vara en av dina äldre läsare, kanske den äldsta, vem vet, jag är iaf 41 år.
2. Jag minns inte riktigt, men jag tror att det var genom att du kommenterat hos någon annan, eller att det var någon annan bloggerska som nämnt dig, eller att jag möjligtvis googlat på något lack och fick upp din blogg. :-)
3. Svårt att säga, men jag gissar på ca 6 mån iaf.

10 Sleepy Elin:

1. Jag är 29 år och fyller 30 i september. Har redan börjat fundera på hur jag ska fira :)
2. Jag hittade till din blogg via ditt ex Johan (som är en gammal arbetskollega till mig) som efter att ha sett mina nagellacksbilder tyckte att de påminde om dina bilder eftersom vi håller i lacken likadant (hm, det gör väl alla iofs fast killar kanske inte tänker på det?).
3. Jag gick tillbaka bland mina meddelanden med Johan och han skickade mig länken till din blogg den 12 september 2012 :) Det är inte alla som har ett sånt exakt datum på när de började läsa din blogg gissar jag, haha!

11 Sandra:

1, 17
2, Genom någon annan blogg tror jag.
3, Jag har kolla på den ibland i ungefär ett år tror jag men har följt den i ett par månader.

12 Agnes:

Vilket fint!
1. 17 år.
2. Genom blogg.se's startsida.
3. Bara några dagar, men jag tyckte om den direkt jag klickade in på den. :)

13 Sanna:

1. 18
2. Förmodligen via nån annan blogg.
3. Ungefär ett år tror jag.

14 Julia Lundquist:

Jag blir 16 om en vecka, hittade hit när jag sökte på någon sminkprodukt, tror de var elf men är inte säker. Har läst bloggen i runt ett år tror jag :)

15 Anna:

Jag är 30, och hittade antagligen hit via nån annan sminkblogg (minns inte säkert). Skulle tippa att jag kanske läst i 1-2 år.

16 Sofie:

Åååh, det som är så fint! :D

Jag är 21 år, men fyller 22 år i sommar.

Jag minns faktiskt inte hur jag hittade hit men antingen genom google när jag sökte på någon produktrecension eller via en länk hos någon annan skönhetsblogg!

Skulle tippa på att jag läst bloggen i lite mer än ett år. Det var nämligen då skönhetsintresset slog på stort hos mig och jag började följa en massa skönhetsbloggar! :D

17 Omygloss:

1. 23
2. Genom att du kommenterade på min blogg tror jag!
3. Ingen aning, men det är några år!

18 Johanna:

1. 21 år på onsdag, woop woop!
2. Jag ville hitta fler bra sminkbloggar och började läsa kommentarer och dylikt hos de jag gillade, och så fann jag dig!
3. I ganska exakt två år! Jag minns att jag önskade mig kakeyelinern från MUS i födelsedagspresent samma år because of you.

19 Skatan:

Tävling! Yay!

Jag är 30 år. Jag hittade hit via någons länkkärlek, tror att det var Purity faktiskt. Jag har läst bloggen sedan januari någon gång! (Sjukt att jag inte hittat hit tidigare men såäre)

20 Klara:

1. Jag är 13
2. Jag hittade din blogg när du var med på framsidan av blogg.se
3. Jag har läst bloggen sen dess alltså ungefär ett år, lite mer eller mindre, vet inte exakt;)

21 Bea:

1. 20 år
2. Hittade hit via en annan skönhetsblogg, minns inte vems dock...
3. Lite över ett halvår har jag läst bloggen!

22 Stephanie:

1. Jag är 23 år gammal (snart 24! :D) 2. Jag hittade hit via blogg.se s förstasida för ett tag sen. Och jag tyckte att du hade en så avslappnat och skön inställning till smink och make up produkter (det känns genom din skrift att du talar med en vän- uppskattas därför jag kan relatera till det du säger och på något sätt så förlitar jag på ditt omdöme, haha! :)) plus dina bilder är fina :) 3. Jag har läst din blogg ett tag nu, sen aug kanske? Haha.

23 Anonym:

1. Jag är 19 år gammal :)
2. Jag hittade hit genom att din blogg var populär i blogkeen appen! :)
3. Jag har läst din blogg i ca 3 månader nu :)

24 Emelie:

1. Jag är 19 år gammal :)
2. Jag hittade hit genom att din blogg var populär i blogkeen appen! :)
3. Jag har läst din blogg i ca 3 månader nu :)

25 Julia:

1. Jag är 21 :)
2. Jag hittade hit antingen genom någon annan skönhetsbloggs länklista eller kommentarsfält.
3. Hittade bloggen första gången för läääängesen, men det är först senaste månaderna som den blivit en favorit, är en av dom första bloggarna jag klickar in på varje gång jag startar datorn :)

26 Anna:

1. Jag är 26 år
2. Jag hittade hit genom en länkning hos Wysteriia
3. Tror att jag har läst din blogg i ca 6 måander

27 Hanna:

Jag blir 21 i år. och har tyvärr inte läst din blogg så länge. två veckor kanske. Men jag har redan plöjt igenom alla dina nagellacks inlägg med ren fröjd!
Jag googlade på något nagellack och hittade hit!
Och med hjälp av dina tips har jag redan spenderat en del pengar på fler nagellack. Så fint att känna att man utvecklas inom något man tycker om!

28 Pernilla S:

1. Hur gammal är du? Fyller 22 snart :)
2. Hur hittade du hit? Tror nog det var via någon annan sminkblogg.
3. Hur länge har du läst bloggen? Åh minns inte exakt, men det är då över ett år och kanske mer till och med.

29 Dess/Drömteori:

1. Hur gammal är du? 23, fyller 24 i år.
2. Hur hittade du hit? Via någon annans blogg men jag minns inte vilken.
3. Hur länge har du läst bloggen? I kanske 1 år!

30 Sandra - nykär och nagellacksnörd:

1. 20 år, yaay!
2. Via någon annans blogg, Puritys tror jag.
3. Ett par månader :)

31 Emma:

1. 17 år
2. Kommer inte riktigt ihåg, men tror att det var genom att någon annan länkade din blogg
3. Kommer inte riktigt ihåg det heller, men nog må det väl vara någonstans mellan 6-10 månader!

32 Linda:

1. Jag är 23 år.
2 + 3. Jag minns inte riktigt hur jag hittade hit men det var under någon period för något år sedan då jag började följa en massa sminkbloggar och fastnade för en handfull, däribland din :)

33 Fröken Frodig:

Kul med tävling, lack kan jag aldrig få för mycket av :)

1. Jag är 36 år
2. Jag minns inte, men troligen från någon annan sminkblogg
3. Vilka frågor, hur bra minne tror du att denna tanten har ;) Tror det är runt 2,5-3 år

34 Merja:

1. Jag har slutat åldras, 25 brukar jag säga (30 på riktigt).
2. Hittade hit via Nailtastics blogroll.
3. Runt ett år tror jag

35 Johanna:

39 år, via ngn annan skönhetsbloggare, ca 2 år tror jag.

36 Emilia:

1. Jag är nyligen 2o år fyllda.
2. Jag googlade e.l.f swatches och snubblade in här, läppstiftet Seductive tror jag det handlade om ifall jag minns rätt :)
3. Wow, alltid känns det som, minns inte, ett och ett halvt, två år kanske!?

37 Jossan:

1. 14år gammal
2. kollade efter nagelinspiration.
3. ca 1 vecka.

38 Amanda:

1. Jag är 14 år :)
2. Jag tror att det var på blogg.se's framsida
3. Hmmm, kanske ett år, är inte säker :D

39 Nora:

Hej!
Jag är (om mindre än en månad) 26 år gammal.
Jag tror jag hittade dig via skimmerskuggan :)
Jag har läst din blogg i ett år ungefär.

40 Sara:

1. Jag fyller 31 i oktober.

2. Jag hittade hit när jag lusläste länklistan hos någon annan blogg, minns tyvärr inte vilken :)

3. Jag har varit en trogen läsare i ungefär ett år.

41 Jonna:

Gud så kul :D jag är 21, och oj hur jag kom in på din blogg ... Det måste ha varit någon länk någonstans, & jag fastna direkt :) har nog läst den i ett år ungefär, kanske nån månad mindre, vet inte exakt :)

42 Angelica:

Jag är 24 år, tryckte på lite länkar i nån annan sminkblogg har jag för mig och hittade hit för ca 1,5 år sen :)

43 Linnea:

Jag är 20 år och hittade hit när jag googlade efter nya skönhetsbloggar för snart ett år sedan :)

44 Jess:

Fyller 21 nu i sommar! En vän läste din blogg och tipsade om att det var den bästa skönhetsblogg hon läser så jag började också läsa den och har då gjort det i ungefär 1,5 år nu :)

45 Anna:

1. 18 år
2. Via blogg.se första sida.
3. I ungefär en månad nu :)

46 Tove (Ytliga saker):

Jag är 33 år. Jag minns tyvärr inte riktigt hur jag hittade hit, men logiken säger mig att det måste ha varit via någon annans bloggroll enligt devisen "vad gillar de personer som jag gillar" och sedan fastnade jag kvar :) Jag tror jag har läst bloggen ungefär ett år skulle jag tro. Borde man inte kunna se sånt via bloglovin förresten? När man la till en viss blogg? Ska kolla...

47 Linda:

1. Hur gammal är du? 37 år
2. Hur hittade du hit? Genom bloggen junesabstracts
3. Hur länge har du läst bloggen? Ca 6 månader

48 roxcat:

1. Jag fyller 30 om en månad, wohoo!
2. Jag skulle tro att det var via en länk i någon annan svensk blogg.
3. 1,5-2 år kanske?

49 Bam:

1. 22 unga somrar.
2. Hrm.. via någon annan skönhetsblogg, minns tyvärr inte vilken.
3. 1-2 år kanske... vild gissning :)

50 isabella:

1. 23
2. genom andra bloggar!
3. oj. jadu, minst två år tror jag.

51 Cissi:

1. Jag är nyss fyllda 25 :)

2. Jag hittade hit via en andra skönhetsbloggar, vet att det är flera som haft länk till dig så jag såg ditt bloggnamn ofta och brukade klicka mig hit genom dem. Tror att det oftast blev genom Purity och Lipglossbitch :)

3. Jag har läst till och från i flera år, men det är först ett par månader sen jag tog mig i kragen och lade till dig på bloglovin!

52 Victoria:

Jag är 20 år och hittade din blogg av en slump på en renodlad nagelblogg föd ca 2 år sedan och fastnade totalt i alla härliga lack-bilder, sminkbilder och produkt-tester!

53 Emma:

1. Jag är 22 år fyllda. 2. Hittade dig via en blogroll, hos Fröken Rosa tror jag att det var. 3. Det var cirka sex månader sedan nu, och jag har varit flitig läsare sen dess.

54 Emma:

1) Jag är 16 år gammal :)
2) Minns inte helt men har för mig att du fanns länkad på någon annan blogg.
3) Har nog följt dig i snart ett år eller nått sånt :)

55 Anna-Cee:

1. Femton!
2. Jadu, jag tror att du kommenterade på någon annans blogg. Eller om du blev länkad kanske... Minns inte riktigt.
3. Det beror nog helt och hållet på hur man ser det. Jag började läsa bloggar för kanske ett halvår sedan, din blogg var en av de första. Dock slutade jag läsa din blogg efter kanske en månad (glömde helt och hållet bort den :S ). För ett par veckor sedan beslutade jag mig för att lägga till fler bloggar på min bloglovin-lista och då kom jag på att du fanns!

56 Hanna:

1. Jag är 13år och blir 14 till sommarn.
2. Jag sökte runt lite på google på nagelvård och sen kom jag in på din blogg!
3. I nån månad kanske, önskar att det hade varit år men just nu är det i kanske 3 månader. :)

57 Gabby:

1. 18
2. Jag följde en av dina kommentar på ett Killer Colors inlägg.
3. Började idag faktiskt men har redan tagit en ganska lång titt!

Kommentera här: