Recension: The Body Shop Brazil Nut Shower Cream

 
The Body Shop's duschkrämer har alltid legat mig varmt om hjärtat, jag verkligen älskar att ta en varm dusch och använda väldoftande produkter och TBS har en doft som passar varje tillfälle och humör. Just Brazil Nut som relanseras här den 8e maj är en sådan doft som passar mig bäst om kvällen när jag är lite trött och sliten och bara vill slappna av lite. Att duscha med Brazil Nut Shower cream är som att insluta sig själv i en mjuk söt nötkaka, fler ord behövs inte.
 
Pris: 80 kr.
Mängd: 250 ml.
Mitt betyg: 4/5

Kommentarer:

1 B R O W N S U G A R:

Åh vad jag tycker om den här!

Svar: Jag också!
Anna

2 Dess/Drömteori:

Ååå, vill lukta nu!

Svar: Ja dom luktar så gott!
Anna

3 FruVesa:

Måste in och lukta lite på TBS hör jag.. =)

Svar: Ja det blir nog många som blir glada när dessa återvänder :-)
Anna

4 beautylana:

Varför blev det bara en 4?

Svar: Tyckte gärna att den hade kunnat skumma lite mer, och precis som med allt annat kan dessa lite större flaskor gärna få komma med pump! Jag tyckte att den saknade något för att vara en klockren femma, även om den doftar gott och rengör bra.
Anna

Kommentera här: