NOTD - O.P.I "Vant to bite my neck?" + Darling Diva "Bulmarae Cave"

 
Idag blev det vampigt deluxe, ibland slår humöret om och man är sugen på något mörkt och höstigt även fast det är vår (Eller ja.. vår och vår). Valet föll på mörka lila Vant to bite my neck? från OPI och en accentnagel med hjälp av Darling Diva Polish's lack Bulmarae Cave som jag hade turen att vinna hos Sminkan. På bilderna har jag ett lager VTBMN och ett lager av Bulmarae Cave, inget överlack. 
 
Hur jäkla snyggt är inte det här då? Jag dör! Lila Vant to bite my neck? är både högglansigt och lättlackat och Darling Diva lacket är udda och ger en riktigt läcker effekt som jag inte sett förut. Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 FruVesa:

Läckert!

2 Ann-Sofie:

Underbara färger! Superfint! :-)

3 Beautybylinda :

Apsnyggt ju :)

4 Aidas MakeUp - TÄVLING på bloggen!:

Jag som inte ens gillar lila: dreeeegel* Superfin kombo dessutom =)

5 kerstin:

Himla fint!

Kommentera här: