NOTD - O.P.I "Oy-Another polish joke"

 
Nu när det vankas vårväder här i Danmark var jag sugen på något färgsprakande, och kastade mig över Oy-another polish joke från O.P.I som är en skir bas fullspäckad med gula guldiga microflecks. Lacket i sig är väldigt skirt, och för att få full täckning så krävdes det fyra tunna lager som fick torka mellan varven.
 
Tre tjocka lager kan även det funka, men då tror jag att det är ännu viktigare att man låter det torka innan man lackar mer. Detta är ett sånt lack som är så jäkla snyggt ovanpå ett annat lack (Även om det är snyggt själv också, om än bökigt att lacka med), jag har testat på orange och det var verkligen en kombination som jag tror jag måste göra om så att jag kan visa er!
 
Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Sanna ;D:

Oh! snygg färg :D

Svar: Tack!
Anna

2 Emma / Nail Lacquer Love:

Jättefint! Jag är verkligen förtjust i det här lacket.

Svar: Ja det är så tjusigt, man ska bara ha lite tålamod!
Anna

3 Tess:

Riktigt snyggt! :) Kram

Svar: Tack! :)
Anna

4 kerstin:

Fint tycker jag, men det låter jobbigt med så många lager. Jag blir nyfiken på lacket ovanpå oranget också!

Svar: Det ser lite eldigt och tjusigt ut, ska visa ett av dom orangea lacken från euro centrale kollektionen och kan lacka med detta på en av fingrarna så kan du få se!
Anna

5 Marie Bergman:

GALET snyggt =)

Svar: Tack!
Anna

6 LORISSA LOVEBOMB:

Väldigt fint, men alltså fyra eller tre lager...? Kan inte vara så jäkla bra lack då...

Svar: Bra och bra, det är ju ett skimmerlack som jag tror är menat till layering. Som fulltäckande lack är det inte helt optimalt, men till layering är det både lättanvänt och hållbart.
Anna

7 Beautybylinda :

Jag tycker det är fint :) men den färgen passar inte min hudton alls :/ så tråkigt när man gillar färgen haha

Svar: Naeh det är himla tråkigt! Jag har så svårt att hitta ett nudefärgat lack som inte ser helt fel ut mot min hudton!
Anna

8 JUNITJEJ:

Fint!

Svar: Tack!
Anna

9 Stephanie :

GUD VA SNYGGT!

Svar: Håller med!
Anna

10 Sminkan:

Det är ett underbart lack! Bäst i kollektionen!

Svar: Det är bara så synd att det kräver så många lager :-(
Anna

11 Malin:

Åh så fint! Synd att det behövs så många lager bara :(

Svar: Jättesynd, det är så himla fint!
Anna

Kommentera här: