NOTD - O.P.I "Get your number" (Liquid Sand)

 
Så blev det dags för det sista Liquid Sand lacket från Mariah Carey's kollektion i samarbete med O.P.I, fina blå Get your number! Lacket täckte fint på två lager, men det är aningens jelly-aktigt i formulan så man kan ana den vita kanten på naglarna lite.
 
Get your number har gnistrande prismatiskt glitter som kommer till sin rätta under en lampa eller ute i solen, men även inomhus och i skugga är det himla ståtligt och blingigt. Denna hamnar på en andra-plats med svarta Stay the night som min absoluta favorit av Liquid Sand lacken!
 
Har ni testat dessa sandiga godingar? Vilken är er favorit?

Kommentarer:

1 Sofie:

Har inte testat dem än men ska precis klicka hem mini-kittet som innehåller alla fyra lacken från eBay så snart så! :D

Av vad jag har sett på andras bilder så tror jag faktiskt detta är favoriten! Ååh, längtar tills jag får hem dem!

Svar: Tycker det är så smart att dom gör mini-set, så kan man testa lite av varje utan att ruinera sig själv :)
Anna

2 Ann-Sofie:

Sååå himla fint, jag gillar alla Liquid Sandlacken, men min favvis är nog den lila Can't Let Go och sen Stay The Night.

Svar: Den lila är himla fin, men mitt hjärta slår för Stay the night av någon underlig anledning. Lite knäppt för någon som älskar lila så mycket!
Anna

3 Beautybylinda :

Har bara testat Can't let go än så länge :) men väntar på det guldiga från Oz kollektionen :)

Svar: Ohhhh spännande, den har jag inte sett några swatches på än! Ser fram emot att se din NOTD!
Anna

Kommentera här: