NOTD - Essie "Where's my Chauffeur?" + A England "Morgan Le Fay"

 
Vi kör med lite mintigt turkost blått idag, med "Where's my chauffeur?" från Essie's vinterkollektion, toppat med ett lager gnistrande vitt a la "Morgan Le Fay" från A England på ringfingret. Detta lack har jag faktiskt burit förut, men det har varit så himla dåligt ljus att jag inte kunde fota det ordentligt. Då bar jag det toppat med ett lager guldglitter från Isadora och det var så himla läckert att jag nästan tuppade av. Where's my Chauffeur? är ett lite underligt lack om man tänker på att det kommer från en vinterkollektion, men såhär till våren tycker jag att det passar utomordentligt.
 
Vad tycks?

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Sååå snyggt! Härlig färg!

Svar: Tycker också det är himla fint!
Anna

2 Gelic' nail art:

Kul med kontrast mellan creme och shimmer i matchande färg :D

Svar: Ja det blev lite udda faktiskt! :-)
Anna

3 Fröken Frodig:

Jättesnyggt, färgen känns väldigt vårig för en vinterkollektion men passar ju perfekt nu :)

Svar: Håller med, men som jag skrev i mitt ursprungliga inlägg så är det kanske ett lack för dom som flyr vintern och drar till Thailand istället :p
Anna

4 Beautybylinda :

Riktigt fint :)

Svar: Tack!
Anna

5 Anna:

Älskar dina Notd :) Får så mycket inspiration ^^

Svar: Kul att höra!
Anna

6 kerstin:

Oj så fint! Jag blir sugen på havsbad (hrm, tio minus här i morse, brr!)

Svar: Jag längtar efter strand och solsken, men icke. Snöstorm, suck!
Anna

Kommentera här: