New in: The Body Shop relanserar Brazil Nut serien!

 
Om du var en av dom som tyckte att det var urbota trist när The Body Shop tog bort Brazil Nut serien så är det orsak till jubel, den 8 Maj relanserar TBS hela Brazil Nut serien med Beautifying Oil i samma doft som nytillskott. Jag har fått hem hela serien och en annan nyhet som jag tänkte visa er i ett separat inlägg istället.
 
Produkterna doftar så himla gott, lite nötigt men sött, det påminner mig om en kaka som min mormor brukade baka när jag var liten. Skrubben ska jag testa ikväll tror jag, den doftar så gott och ser så lyxig ut att jag inte kan låta bli. Jag har inte testat Beautifying oil i någon av dom andra dofterna heller, så den ska jag hårdtesta och recensera så fort jag bara kan. Vad vill ni se närmare på? Hojta! 
 
Brazil Nut Scrub: 195 kr.
Brazil Nut Body Butter: 175 kr.
Brazil Nut Beautifying Oil: 155 kr.
Brazil Nut Shower Cream: 80 kr.
Brazil Nut Body Mist: 125 kr.
Brazil Nut EDT: 145 kr.
Brazil Nut Soap: 35 kr.

Kommentarer:

1 Beautybylinda :

Har inte doftat på dessa men efter vad jag hört så kan det ju vara värt att kika närmare på dom :)

Svar: Dofta lite extra på Body Misten, den är himla mysig!
Anna

2 basebollivet.blogg.se:

Åh underbart, älskar all Bodyshops produkter.

Svar: Jag också, tycker dom är fantastiska!
Anna

3 Awesome Chemistry:

Jag älskar Brazilnut! De brukar ju dyka upp på reorna och då jäklar har jag bunkrat :). Får nog besöka TBS i maj helt enkelt!

Svar: Känner samma över Cranberry Joy, när dom dyker upp på reorna så plockar jag på mig ett lager. Doftar ju SÅ gott!
Anna

4 Steffi:

Testa showergelen! :)

Svar: Den står i duschen och testades redan idag!
Anna

Kommentera här: