New in: Pasteller från Isadora!

 
Våren är här, iallafall om man ska lita på alla skönhetsmärken som spottar ur sig en massa vårkollektioner just nu. Isadora fortsätter med krackeleringslack och släpper fem nya Graffiti Nail Tops i pastellfärger. Egentligen är jag rätt trött på krackeleringstrenden och är mer sugen på att testa dom vanliga vårlacken, men färgerna känns så fräscha och krispiga att jag tror jag testar iallafall och ser om jag kan få till några coola kombinationer.
 
Jag har fått hem fyra av dom, samt tre vanliga lack i nya vårfärger. Gillar ni pasteller eller kör ni på starkare färger på naglarna?
 
815 Linen, 816 Cotton, 817 Soap och 818 Fresh (69 kr/stk)
 
761 Sweet, 762 Meadow och 763 Cloud

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Jag har blivit mer och mer för pasteller, det har kommit de senaste månaderna bara, kan det vara för att våren är på väg? :-)
Ska bli intressant att se swatches på dessa, vet inte vad jag tycker om krackeleringslacken än....:-)

Svar: Jag tror att om man kan matcha med ett coolt glitterlack under så kan det bli himla coolt!
Anna

2 Louise:

Så fina färger!

Svar: Eller hur! Vårpasteller <3
Anna

3 Elin:

Vilka fina färger! Tyvärr säljer dem inte Isadora här borta, inte vad jag har sett iallafall, får hoppas att de finns kvar i sommar :)

Svar: Inte här heller (Bor i Danmark), bara på stormagasinerna som finns i dom stora städerna och där är jag väldigt sällan!
Anna

4 Ana Zagreb:

Vilka fina färger!!

5 Y A S M I N E:

Åh, älskar Isadoras nagellack!

Svar: Jag också!
Anna

6 Anna T - Nörd och Filmskapare:

Underbara färger!!

7 Alexandra Eriksson:

Såna underbart fina våriga färger! Får nog fylla på min lacksamling lite :)

Svar: Dom vanliga lacken är jättefina, speciellt meadow!
Anna

8 JUNITJEJ:

Underbara färger!!

9 Marie Bergman:

Har tyvärr lite svårt för pasteller på naglarna men det är nog finare på än vad jag tror kanske :) Kanske kommer ett sånt inlägg snart? :)

Svar: Absolut, jag testar mig igenom produkterna så snart jag har tid!
Anna

10 Gelic' nail art:

Jag gillar pasteller och framförallt nu till våren så är de extra trevliga att bära. Jag gillar faktiskt de pastelliga kracklen också, tänker mig fina kombinationer av dem faktiskt. :)

Svar: Jag tänker också att det kan bli några fina kombinationer, men jag vill ha mer kontrast än pastell på pastell så vi får se vad jag lyckas knåpa ihop!
Anna

11 Natalie:

Åh vilka härliga färger!

12 aliengirl- art is my life:

Isadoras nagellack älskar jag, dom har alltid så snygga färger! :D

Svar: Håller med!
Anna

13 carro:

Gillar isadoras nagelack!

Svar: Jag också!
Anna

14 Marta:

Så snygga :)

15 Ida Nilsson:

Jag brukar köra på ganska starka. Men pasteller kommer vara grymt snyggt i vår, jag börjar tycka om det mer och mer! Får nog införskaffa mig lite :)

Svar: Jag älskar starka färger jag också, men pasteller ser jag som ett vårtecken och jag älskar det varje år :-P
Anna

16 Malin Wederberg:

Fina färger :)

17 Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡:

Åh vilka härliga pasteller, riktigt våriga! Vill ha dem allihopa! ;)

Svar: Ja åh, dom är så fina!
Anna

18 Sara:

jätte fina färger!

19 Ellen D:

älskar dessa färger, ska nog inhandla dom till mig själv... :)

20 Beautybylinda :

Jag har fortfarande inte kommit överens med krackellacken :/ men de vanliga såg väldigt fina ut :)

Svar: Jag har fått till ett par riktigt tjusiga kombinationer men dom kan vara lite svåra att matcha. Men när man väl får till det så kan det vara en riktig höjdare :-)
Anna

21 Cattis:

Är också trött på krackeleringslacken men de vanliga är ju så fina.. Måste ju köpa minst ett av dem, lutar åt Meadow :)

Svar: Meadow är så vacker, det ska lackas med härnäst tror jag!
Anna

Kommentera här: