EOTD - Crazy glue

 
Precis som för ett par dagar sedan så crejvar jag färg (Vintern tar kål på mig), och nu när vädret är så fint så är det lättare att ta bra bilder till bloggen på sminkningarna jag har under dagarna! Idag blev det lime och neongult på vattenlinjen och under ögat, och lila uttonat i vitt och neutralt brunt på ögonlocket. Älskar lime!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Jumbo eye pencil - Milk
Sleek Makeup I-divine - Acid
Mac e/s Omega
Nyx Slide on pencil - Pure White
Mac e/s Shroom (Highlighter)
Wet N Wild Megalast eyeliner - Black Sparkle
Isadora Dynamic Lash mascara

Kommentarer:

1 Beautybylinda :

Såå fint :) färg piggar verkligen upp :)

Svar: Helt klart, man blir glad!
Anna

2 Lojs:

Fint <:
Jaa, vi behöver mer färger nu. Och mer sol. Och mer värme

Svar: Väldigt mycket mera värme, det snöade igår av någon anledning men nu är det barmark och grönt gräs igen. Schizoväder!
Anna

3 kerstin:

Du är världsbäst på sminkningar som denna!

Svar: Vad du är gullig :-) Tack!
Anna

4 Marie Bergman:

Snyggt! =)

Svar: Tack!
Anna

5 Y A S M I N E:

Vilka härliga färger! Riktigt vårigt

Svar: Tack!
Anna

6 AnnaKaize:

Helt underbart raring <3
Önskar jag kunde bära upp detta för det är verkligen jättefint :)

Svar: Kan jag kan du!
Anna

7 sandra - blivande 3 barns mamma <3:

Var grymt snyggt!!! Färgerna passar kanon och hela ögat strålar!!!

Ha en fortsatt bra dag!!!

Svar: Tusen tack! :-)
Anna

8 Ninni:

Superfin är du! :-)

Svar: Och snäll är du!
Anna

9 LORISSA LOVEBOMB:

Så himla fint med så olika färger på ögat :D Jag är lite feg med färg.

Svar: Färg har nog alltid varit del av mitt liv, men jag är varken bra till att måla eller rita så smink är mitt kreativa utlopp :)
Anna

10 Lotta:

Så läckert! Härliga färger!

Svar: Tack fina Lotta!
Anna

11 Sara:

Det är underbart när folk leker med färger så! Inte för att jag någonsin gör det men ändå. ;)

Svar: Man får så mycket inspiration tycker jag, även om man själv inte sportar sånt här till vardags :-) färg gör en glad!
Anna

12 Emilie/Vintertroll:

N-E-Å-H-N! Kanon Anna :)

Svar: Älskar't! Neon for life!
Anna

13 Gelic' nail art:

WOW! vilken sminkning! Imponerande och annorlunda. :D

Svar: Tack fina du!
Anna

Kommentera här: