EOTD - Bring on the summer!

 
Det blev en sminkning a la tropisk drink idag, med massor av färg (Lite lime, återigen)! Jag är på lekhumör och till sist så målade jag även på ett par fake-fransar i yttre delen av ögat för att ge en illusion av att dom är tätare och längre. Egentligen bara för att se hur det skulle se ut, och om det gick! Vad tycks?
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Jumbo pen - Milk
Manlypaletten
Oriflame Hyper stretch mascara 
Mac Extra Dimension e/s Evening Grey
Wet N Wild Mega liner - Black Sparkle
Mac e/s Omega
Nyx Slide on pencil - Pure White

Kommentarer:

1 Beautybylinda :

Jättefint :) så vårigt/somrigt

Svar: Tack!
Anna

2 liza:

Fint! :)

Svar: Tack!
Anna

3 Marie Bergman:

Jättefint! =)

Svar: Tack!
Anna

4 Linda Hill.:

De va ju härligt! Vågar dock inte gå ut med så mycket färg. Jag är en liten fegis. :P

Svar: Jag brukade också tycka att det var lite obehagligt men folk är mest fascinerade och undrar hur sjutton jag har målat det och vad jag har använt :)
Anna

5 Aidas MakeUp:

Äääälskar denna Anna, superfint!!

Svar: Tack goding <3
Anna

6 Sminkan:

Otroligt snyggt och piggt och somrigt och härligt!

Svar: Tack fina Sminkan!
Anna

7 Sara:

Alltså du är ju drottningen av färgglada eotd's - så himla snyggt!
Gillar detaljen med fakefransarna, det ska jag minsann också testa :)

Svar: Åhhh vad glad jag blir, tack <3
Anna

8 kerstin:

Gilla! Både färgerna och extrafransarna :)

Svar: Tack ! <3
Anna

9 delinda:

verkligen sommardrinkskänsla :)

Svar: Ja en Pina colada hade inte suttit helt fel :p Eller en resa till grekland för den delen..
Anna

Kommentera här: