EOTD - Easter bunny

 
Innan jag blev sjuk så gjorde jag denna sminkning inför en jobbdag, men efter tre bilder så dog kameran och jag har inte haft mer tid att tänka över att ladda den. Nu har jag det bättre så jag kom äntligen till skott, och jag hade såklart helt glömt av innehållet på kameran. Bilderna är inte helt hundra, men sminkningen var himla fin med den fina Eyephoria skuggan Graphite Glam från Isadora och limegrönt från Sleek's Acid palett på vattenlinjen (Fixerat ovanpå en vit eyeliner). Jag älskar oväntade färgkombinationer!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Isadora Eyephoria Graphite Glam 
Wet N Wild Megaliner Black Sparkle
Nyx Slide on Pencil - Pure White
Sleek i-Divine palette - Acid (Lime)
Mac e/s Shroom
Isadora Dynamic Lash Mascara
Mac e/s Omega (Ögonbryn)

Kommentarer:

1 Beautybylinda :

Jättefint :) så snyggt att det var lite glitter i eyelinern med :)

Svar: Ja det syns verkligen i vissa ljus och i andra ljus ser det bara kolsvart ut :-)
Anna

2 aliengirl- art is my life:

Väldigt cool sminkning! :D

Svar: Tusen tack!
Anna

3 Thea:

Oj, vilken effekt ögat får! Får matcha det med snygga kläder :)

Svar: Ja eller hur :)
Anna

4 Gelic' nail art:

Så coolt med det gröna på vattenlinjen. Inspirerande att se! :D

Svar: Tycker att det tar det till nästa nivå med några sminkningar, det är liksom nästan som att något saknas!
Anna

5 Louise:

Så snyggt gjort!

Svar: Tack!
Anna

6 Sublimt:

Häftigt!:)
Glad påsk på dig!

Svar: Tack gulle, och detsamma <3
Anna

7 Alexandra:

Så himla snyggt. Härliga färger :)

Svar: Tack :-)
Anna

8 kerstin:

Jättehärlig mejk! Glad påsk, såhär lite i efterhand :)

Svar: Tack detsamma kära Kerstin :-) Hoppas ni har det bra..
Anna

Kommentera här: