Empties: Februari 2013

 
Rather late than never, heter det väl? Jag har gått i koma med universitetsplugg och är därför typ en vecka sen med ungefär allt. Här kommer en video med vad jag har gjort slut på under februari månad! Enjoy!
 
Produkter i videon:
- The Body Shop Cranberry Joy Shower gel
- E.L.F Daily Brush Cleanser
- Nivea Visage Refining Clear-up Strips
- Dr Hauschka Cleansing Cream
- Miyo Superlash 3-in-1 Action mascara
- Pantene Pro-v 2 minute deep repair masque Normal/thick hair
- Nivea Visage Double effect eye makeup remover
- The Body Shop Banana Conditioner
- L'oreal triple active daycream
- The Body Shop Nutriganics Day cream
- Eyeko Grafitti Eyeliner pen - Blue & Purple
- Oilily lip balm
- Nivea Lemon & Oil shower gel
- L'occitane Milk Concentrate
- Murad active radiance serum
- Murad AHA/BHA Exfoliating cleanser
- Rodial Glamtox Daycream

Kommentarer:

1 Stephanie:

Det var så mycket solljus som lyste in så att jag såg inte så mycket hur produkterna såg ut :/

Svar: Vad jag kan se är det bara dom vita produkterna som blir lite reflektiva, dom andra kan jag se utan problem :-) Ska kika på det dock, kan kanske sätta mig lite längre från fönstret och se om det hjälper på kontrasterna.. Har haft samma problem förut, det beror lite på vad det är för väder utomhus.
Anna

2 Sofie:

Den där från e.l.f. läcker för mig med, och tycker inte heller den funkar bra... Får se om jag lyckas ta slut på min eller inte! :p

Sv: Jaa, kommer nog bli väldigt nöjd! Den var verkligen mjuk, och väldigt stor också jämfört med de andra! ;D Ska testa den för första gången idag så det ser jag fram emot!

Jaa, paletten är superfin! Är verkligen svag för Urban Decay och deras paletter, haha!

Svar: Se om du kan hitta en liten sprayflaska som du kan hälla över i, jag köpte en med tillhörande tratt från Sephora som jag har använt för jag hatar att slänga grejer!
Anna

3 beautylana:

Kan du bara skriva en lista överprodukter som du pratar i videon? Man hinner inte att kolla allt, och då genomlistan vet kan ungefär vart man ska spola fram till. Tänkte säga den innan, men glömde.

Svar: Listan finns alltid i beskrivningen i drop-down boxen på Youtube. :-) klicka bara på "youtube knappen" på själva filmen så blir du skickad till youtubesidan där allting står listat.
Anna

4 beautylana:

Jag vet att det finns på youtube :-) vad jag menade att du skriver listan också här, på bloggen.

Svar: Kan jag ju lika gärna, är ju enkelt att bara copypasta :-)
Anna

Kommentera här: