Video: Majfavoriter 2013

 
Månadens favoriter är få men välanvända, jag har rest och jag har mest sprungit runt med eld i baken så jag har återvänt till gamla favoriter blandat med nya tillskott i samlingen. Fasiken vad snygg jag är på previewen på filmen, amirite? YouTube väljer ju alltid dom snyggaste bilderna, jag kanske borde sluta vara lat och ladda upp min egen preview... äsch!
 
Produkter i videon:
- Orly Sparkling Garbage
- Color Club Eternal Beauty
- Lily Lolo Prime Focus
- Mac Omega Eyeshadow
- Mac Pro conceal and correct palette in Light
- E.L.F Contouring Blush and Bronze palette (Blushed/Bronzed)
- Revlon Lip Butter Strawberry Shortcake
- Benefit High-Beam
- Isadora Moisturizing Lip Gloss 42 Lollipop

Kommentarer:

1 Aidas MakeUp:

Anna - me loves your videos, men det vet du redan!

Svar: Fniss, fina du <3
Anna

2 Omygloss:

Men gud så snygg du är i den här videon då!

Svar: Gulle <3
Anna

Kommentera här: