Shopping: Chanel Taboo & TBS Blueberry

 
Idag var jag uppe och presenterade och försvarade min sista uppsats/avhandling som jag har jobbat järnet med under våren och kände att allt bara gick så himla bra, jag kunde svara på alla frågor, bemöta all kritik och förklara vad jag menade och det hela slutade med att jag fick ett 12-tal i betyg (Danska betyg är lite underliga, 12 är ett MVG eller A+). Jag är så sjukt lycklig just nu, inte bara på grund av att det gick så himla bra men även på grund av att jag imorse fick mitt antagningsbrev till Bachelor-utbildningen i Marknadsföring och Branding (På engelska). Den här dagen kan inte bli bättre!
 
Bestämde mig för att fira lite och köpte ett nagellack från Chanel som jag länge har suktat efter, Chanel Taboo. Sen kilade jag in på The Body Shop och plockade upp en flaska blåbärsduschkräm. Hur trevlig doft som helst! Nu stundar sommarlov blandat med jobb.
 
Bra dag!

Kommentarer:

1 Lojs:

Åh coolt! Grattis! :D

Svar: Tack fina!
Anna

2 Aidas MakeUp:

Åh grattis finaste fina!! Du är sååå duktig och förtjänar alla Chanelisar i världen, vilken känsla du måste ha. Många grattiskramar!!

Svar: Tack! Är sååå stolt över hur bra det gick!
Anna

3 delinda:

grattis! vilken läcker lack

Svar: Tack fina!
Anna

4 Ann-Sofie/Colour it:

Grattis till dina superbetyg!!! :-)
Taboo är ju såååå snyggt!! :-)

Svar: Tack, det känns som en lättnad att det äntligen är över.. Men vad ska man göra med all sin tid nu?! Haha :)
Anna

5 Sara:

Jättegrattis till kanonbetyget!! Det måste kännas fantastiskt skönt efter allt arbete du lagt ner :)

Svar: Ja herregud det känns helt tomt i mitt liv nu efter att jag har suttit med näsan i böckerna i snart ett halvår :p
Anna

6 Beautybylinda:

Men grattis:) Så kul för dig :)

Svar: Tack gulle <3
Anna

7 Linnea - Makeup for Dummies:

Härligt!!
Om dryga halvåret är det jag som står och försvarar C-uppsatsen... galen tanke! ;)
Och riktigt häftig färg på nagellacket!

Svar: Det måste vara nervigt? :) Så skönt när det äntligen är över!
Anna

Kommentera här: