Recension: RealTechniques Shading Brush

 
 
 
Jag älskar ju sedan tidigare alla dom ansiktsborstar jag har från RealTechniques så jag var nyfiken på hur ögonborstarna var i kvaliteten i jämförelse. Jag klickade hem Shading Brush från iHerb och har testat den i flera månader nu. Borsthandtaget är lila och svart och känns väldigt robust och välgjort och det svarta och vita borsthuvudet har inte tappat hår alls.
 
Borsten har en bra stuns som gör att den fungerar optimalt till att packa på skugga på locket men den rundade formen gör att man även kan använda den till att tona ut skarpa kanter med (Det är den dock inte helt optimal till). Jag använder ofta krämprodukter med denna också då den är så tätt, fungerar utomordentligt till krämiga concealers, krämhighlighters till brynbenen eller shading av näsan. En borste som funkar till lite av varje. Nu blev jag ännu mer nyfiken på att testa fler ögonborstar när alla jag testat håller så himla bra kvalitet.
 
Pris: 5,99$ hos iHerb, 89 kr hos Eleven.se
Finns hos: Iherb, Eleven.se
Mitt betyg: 5/5.
 
Affiliate: Uppge koden CIR729 för att få 5 dollar rabatt på ditt första köp hos iHerb.com

Kommentera här: