Recension: Nyx Blush"Taupe"

untitled_51a3c0c6ddf2b34f12ebf0d5
En produkt jag har suktat efter länge är NYX's rouge i färgen Taupe, ett rouge som egentligen inte är ett rouge men som jag hade hört skulle vara underbar till naturlig och framförallt enkel shading av ansiktet. Jag klickade hem mitt från eBay och blev absolut inte besviken. Produkten är lagom kall i tonen till att funka bra till shading och smälter in i huden helt underbart även om man som jag är lite ljusare. Jag applicerar normalt denna med en av mina RealTechniques borstar, antingen en lite större rougeborste eller fokuserar produkten lite mer med en mindre shadingborste.
Älskar verkligen denna, ny favorit.
  • Pris: 6 dollar (Cherryculture), 110 kr (Gallerian Stockholm)
  • Finns hos: Cherryculture, eBay, Gallerian Stockholm
  • Mängd: 4g.
  • Mitt betyg: 5/5.

Kommentera här: