Recension: Lush "Happy Hippy" Shower gel

 
Ni som har följt bloggen ett tag vet väl om min förkärlek till citrusdofter i duschen om morgonen vid det här laget. När jag var i Stockholm så kilade jag förbi Lush och plockade upp Happy Hippy duschkräm som är en riktig fräsch sådan med grape och citrus-doft. MUMS!
 
Duschkrämen i sig löddrar bra men inte överdrivet mycket och ofta behöver jag komplettera med en lättare fuktkräm efteråt för att inte känna mig torr. Doften stannar kvar ett par timmar på kroppen men är lätt och fräsch så att man med fördel kan komplettera med en annan doft i form av parfym eller parfymerad bodylotion. Jag gillar denna men jag är inte helt säker på att jag skulle köpa den igen då jag föredrar Slammer, Snow Fairy och It's raining men både i konsistens och doft. 
 
Pris: 55 kr
Finns hos: Lush
Mängd: 100 g
Mitt betyg: 3/5.

Kommentarer:

1 Omygloss:

Då hade du nog älskat Verbena shower gel från L'Occitane :)

Svar: Mmm det hade jag säkert! :-) Synd att det inte finns L'Occitane här i närheten :(
Anna

2 Linnea - Makeup for Dummies:

Min favorit!

Svar: Tycker den är bra men Lush har ju så många bra produkter att man blir lite kräsen!
Anna

Kommentera här: