NOTD - Orly "Black Pixel"

 
Jag har ju testat en hel del texture-lack här på sista tiden, Liquid Sand från OPI, Sugar Crush från Isadora och nu Pixel lacken från Orly. Idag visar jag Black Pixel som har en mörk grå bas och silvriga glitterkorn (Och den sandiga finishen, såklart). Lacket var lätt att applicera och krävde endast två lager men det tog lite mer tid än andra texture-lack på sig att torka. Inget som stör dock, jag är bara van vid att texture-lacken torkar till en öken innan jag hinner blinka.
 
Väldigt rockigt!

Kommentarer:

1 Sandra - nagellacksnörd:

Häftigt! Nu blev jag sugen på att testa mitt svarta Sugar Mat från Kiko!

Svar: Åh jag älskar Kiko, vill ha fler av deras lack!
Anna

2 maria:

Snyggt, har länge letat efter ett helsvart lack, vore kul att få tag på något helt utan skimmer.

Svar: Helsvart kräm eller ett helsvart texture lack?
Anna

Kommentera här: