NOTD - OPI "Glints of Glinda" och Gosh "Girls on film"

 
Idag blev det mjuka toner med lacket "Glints of Glinda" från OPI's Oz-kollektion. Lacket fungerar bäst till fransk manikyr då det är skirt och hudfärgat, men jag tänkte att det kanske skulla vara snyggt med en glitter-gradient i liknande toner ovanpå. Glitterlacket heter "Girls on film" och kommer från Gosh, det innehåller hexagoner i roseguld och mindre holografiska glitter som ger en annars neutral look lite mer oomph. Snyggt, casual men något lite utöver det vanliga. 
 
Vad tycks?

Kommentarer:

1 Nina:

Riktigt snyggt!! Vart hittar man Gosh naggelack?

Svar: Matas! Dom är inte helt lätta att få tag på i sverige eftersom det är ett danskt märke men på Matas i södra sverige och i Danmark finns dom överallt :-)
Anna

2 Beautybylinda :

Riktigt snyggt! Gud vad sugen jag blev på lacket från gosh nu då.. Är det le?

Svar: Hmmm! Tror att det är LE men det brukar inte vara så svårt att få tag på dom ändå, dom brukar finnas i butik rätt länge.
Anna

3 Sofie:

Supersnyggt! :D

Svar: Tack!
Anna

4 Sandra - nagellacksnörd:

Superfint! Väldigt snygga lack som passar ihop!

Svar: Väldigt feminint och neutralt :-) Fast roligt också, såklart..
Anna

5 Maria:

Nämen tjusigt!

Svar: Man tackar!
Anna

6 Ann-Sofie/Colour it:

Vackert! :-)

Svar: Tack!
Anna

7 Stephanie:

Gud va snyggt!! ❤❤

Svar: Tack! :-)
Anna

8 Blowfish:

Snyggt :)

Svar: Tack!
Anna

9 kerstin:

Ojoj, så fint! Bra kombo!

Svar: Hoppades att det skulle bli fint, har lite problem med att lista ut vad jag ska göra med såna här skira franska manikyr lack!
Anna

10 Elin:

Åh! För ett Wicked-fan som jag är Oz-kollektionen en dröm. Har du inte kollat in musikalen Wicked så måste du göra det :)

Svar: Det har jag inte men det ska jag absolut se till att göra :-)
Anna

Kommentera här: