NOTD - Isadora "Turquoise Crush"

 
Turquoise Crush från Isadoras Sugar Crush kollektion lockade lite extra idag eftersom det var fint och soligt ute så jag lackade om och njöt lite av glittret i solskenet. Hur tjusigt är inte detta då? Lacket täckte utomordentligt på två lager, torkade snabbt och var extremt lättlackat i överlag. Formulan är inte för tjock, inte för tunn och penseln (Som jag normalt inte gillar) fungerar riktigt bra då den sprider ut glitterkornen jämnt över nageln.
 
Love it! Har ni testat något av Isadora's Sugar crush lack?

Kommentarer:

1 Älvorna och Alvernas Land:

Uuuuuunderbart vackert :-D

Svar: ÄLSKAR detta!
Anna

2 Ann-Sofie/Colour it:

Sååå vacker och fräsch! :-)

Svar: Man kan ju inte låta bli att glo på naglarna när man är ute i solskenet och det gnistrar så läckert!
Anna

3 Emma/Nail Lacquer Love:

Åh, så vackert det här är!

Svar: Visst är det!
Anna

4 roxcat:

Jag älskar den här färgen! Har inte provat något Sugar Crush-lack ännu men det är nog snart dags =)

Svar: Jag är sugen på Ocean Crush, funderar på att klicka hem det!
Anna

5 Madeleine:

Tack! Jag har väntat på denna recension ända sedan du visade upp flaskorna i bloggen för ett tag sedan. Stod och pillade på flaskorna förra veckan men osäker på hur de såg ut i verkligheten. Men nu! Det ser jättefint ut!

Svar: Jag är otroligt positivt överraskad, dom är jättelätta att applicera :-) Och glittret.. så fint!
Anna

Kommentera här: