NOTD - Grafitti inspired

 
Idag pimpade jag naglarna med en grafittiinspirerad design med massor av knalliga färger toppat med en slarvig zebra-stämpling ovanpå. Först applicerade jag ett lager vitt lack och sedan stämplade jag oregelbundet på sex olika lack med en sönderklippt köks-svamp. Ovanpå det så stämplade jag ett zebramönster med Konads platta med nummer M57. Inte alls särskilt svårt!
 
Lacken jag har använt är rosa "Essie - Bottle Service", lila "Color Club Disco Dress", gula "Orly Lemonade", blå "Isadora Scuba Blue", gröna "Isadora Poseidon" samt korallröda "Isadora Coral Reef. Den vita basen fixade jag med E.L.F White och konaden är stämplad med Wet N Wild Black Creme. Hela Manikyren är toppad med Isadora's 6-in-1 gel top coat för en fin glans, min Seche vite brukar lösa upp konadmönster så jag håller mig borta från det! Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Wow, sååå himla läckert!! :-)

Svar: Taaaack!
Anna

2 Beautybylinda:

Jättesnyggt! och kul :)

Svar: Tack :-) Jag hade roligt må man säga..
Anna

3 ♦ • . josefine - skönhetsblogg:

men åh vad snyggt! :D

Svar: Tack!
Anna

4 Stephanie :

Amaaagaaad va snyggt! Och så enkelt! När tid finnes så ska mina naglar bli lika snygga! :D

Svar: Visa mig om du gör något liknande! :D
Anna

5 Sofie:

Jätteläckert! :D

Svar: Tack!
Anna

6 Bella:

Jättefint! Du är superduktig!

Svar: Tack söta du!
Anna

7 B R O W N S U G A R:

Såå coolt!

Svar: Tack :D
Anna

8 Kristin F:

Assnyggt!

Svar: Tack!
Anna

9 Älvorna och Alvernas Land:

Suuuuuperläckert :-D

Svar: Taack!
Anna

Kommentera här: