New in: Produkter från Anastasia Beverly Hills

 
Anastasia Beverly Hills skickade ett riktigt stort paket med massvis av nya och klassiska produkter från märket, mycket spännande! Jag har aldrig testat något från Anastasia förut även om jag flera gånger varit på väg att klicka hem deras omtalade brynpenna Brow Wiz när mina egna har varit på väg att ta slut. Om ni är nyfikna på swatches, recensioner eller vidare info på några av produkterna så hojta bara så kan jag säkerligen fixa det! Helt ärligt så har jag lite svårt med att veta vad jag ska testa först, det är så många spännande produkter att jag nästan inte kan välja! 
 
Kika för övrigt in dom totalgalna förpackningarna till Hypercolor produkterna. En cool blandning av ostronskal och holografisk madness.
 
 Perfect Brow Pencil i färgen Strawburn, Brow Wiz i färgen Caramel och Brow Duality i färgen Camille/Sand

En borste/spooley till applicering, Stencils och Brow Powder Duo i färgen Caramel
 
Hypercolor Brow & Lash Tint i färgerna Ultra-Violet, In the pink och Electric Blue
 
Covet Waterproof  Eyeliner i Vert, Astral, Azure och Steel
 
Jag fick även med en Clear Brow gel som tydligen inte ville fastna på bild någonstans. Jag som älskar allt som heter färg är sjukt pepp på Hypercolor-mascarorna och har plötslig lust till att pimpa både bryn och fransar med neonrosa. Covet Waterproof eyeliner har jag redan testat ett par gånger och är riktigt impad över hur bra hållbarheten är, resterande produkter har jag inte klämt på så mycket ännu men det kommer som sagt recensioner och säkerligen också ett par looks med största delen av produkterna.
 
Brynprodukterna finns i alla Kicksbutiker och dom större Åhlensbutikerna medans Hypercolor produkterna endast finns hos utvalda Kicks och Åhlens, så det gäller att hålla utkik. Produkterna ska tydligen också gå att köpa hos Eleven.
 
Har ni testat något från Anastasia och har ni isådanafall några favoriter som ni vill tipsa om? 

Kommentarer:

1 Ninni:

Jösses så mycket kul, jag har faktiskt aldrig testat märket.

Svar: Jag har varit sugen på att testa så himla många av deras produkter så det blir roligt det här!
Anna

2 Maria Oscarsson:

Jag är så sjukt sugen på att testa den lila färgen till ögonbrynen, jag har nyss skaffat lila hår :) recension snälla!

Svar: Kommer bilder på den och det kommer även info och bilder om dom nya färgade mascarorna från Maybelline. Det finns också en lila nämligen! :-)
Anna

3 Dess/Drömteori:

Shit vad generöst, de där produkterna är ju inte budget precis!

Svar: Jag har fullt upp med att testa produkter får man säga :-)
Anna

4 FruVesa:

Är sugen på att se browwizen, funderar på att skaffa en men vet inte vilken färg..

Svar: Den här färgen verkar passa mig himla bra, jag är ju mörkblond och rödlätt :) Kommer en recension!
Anna

Kommentera här: