Isadora - Sugar Crush 2013

 
Jag visade ju er promobilder på Isadora's Sugar Crush kollektion för inte så länge sedan och för ett par dagar sedan så dök fyra av lacken upp i brevlådan så jag tänkte visa er lite närbilder. NOTD's kommer så småningom, om det är något av lacken ni är extra sugna på att se så hojta bara till så ska vi se om jag kan lägga det högst upp i swatchhögen!
 
Dom lack jag har fått hem är 110 Turquoise Crush, 122 Love Crush, 106 Pink Crush och 104 Purple Crush. Röda Love Crush är en riktigt intensiv röd med vad som ser ut att vara guld och magentafärgade glitter medans resternade färger innehåller silvrigt glitter.
 
Jag som gillar lila är inte helt lika sugen på att testa Purple Crush utan har siktat in mig mer på det röda och turkosa lacket. Vad tycker ni om texturtrenden? Kul eller tråkigt?
 

Kommentarer:

1 Sandra - nagellacksnörd:

Kul! I lagom mängd förstås, lagom till sommaren är slut kommer man nog att vara lite trött på dessa... Men just nu superfina! Har själv testat Coral som jag visade i fredags och har nu Ocean på naglarna :) Sugen att se de röda och rosa lacken!

Svar: Jag tror att det kan hålla i sig även till nästa år det här med texture-lack, inte mig emot!
Anna

2 Älvorna och Alvernas Land:

Älskar texturlack så visa på du,jag vill se ALLA :-)

Svar: Det kommer! ;)
Anna

Kommentera här: