Goodiebag från eventet med Fenjal och Lypsyl

 
Jag har ju HELT GLÖMT bort att jag lovade att visa er goodiebagen från eventet på Sturebadet Marina Tower som hölls med Daisy beauty och Fenjal/Lypsyl så det råder jag bot på nu. Fenjal är ett märke som jag aldrig har testat förut men vars doft känns väldigt bekant, säkerligen för att min mamma eller min mormor har använt produkterna när jag var yngre. Deras klassiska mintiga ytterförpackningar i papp lockar mig inte så himla mycket men innehållet ser så himla mycket mer lyxigt och gediget ut.
 
 
Produkterna vi fick från Fenjal var en Creme Soap, Deo, Creme Bath Oil, Shower Creme samt Body Lotion. Badoljan är jag nyfiken på men eftersom jag inte har ett badkar just nu så kan jag ju tyvärr inte testa den. Vi flyttar i slutet av Juli/Starten av Augusti och i nya huset har vi ett badkar så det kommer säkerligen en recension på oljan senare på året!
 
 
Från Lypsyl fick vi en massa spännande läppprodukter, några med färg, några i form av läppglans och den gula Extreme som har SPF30. Sen fick vi även med några av Lypsyls nya hudvårdsprodukter, två handkrämer och en bodylotion. Det har även kommit en lila handkräm som jag är riktigt intresserad av, vi fick klämma på den men det fanns tyvärr inga prover kvar när jag fick min goodiebag. 
 
Mycket spännande att testa!

Kommentarer:

1 Anonym:

Sv: Tack :)

2 Dess/Drömteori:

Fenjal borde verkligen förnya sina förpackningar lite...

Svar: Jag håller med, jag gillar mintfärgen men det hade gärna fått se lite mer modernt ut :-)
Anna

3 Sofie:

Åh vad kul! Har aldrig hört talas om Fenjal, men den rosa handkrämen från Lypsyl har jag haft. Den var riktigt bra!

Svar: Det är ett väldigt gammalt märke, man kan köpa deras produkter på bl.a Åhlens :-)
Anna

Kommentera här: