Essie höst 2013 - For the twill of it

Så sitter vi här med 25graders värme och jag tänkte då i sedvanlig ordning visa er en sneekpeak vad som komma skall under höst och vintermånaderna, idag i form av Essie's Höstkollektioen "For the Twill of it" som innehåller sex läckra lack varav den duokroma godingen absolut kommer få flytta in hos mig. Dom gråaktiga tonerna lockar inte så mycket för min del, men både For the Twill of it och The lace is on känns helt rätt både för sommar och höst. Vad tycker ni? Jag har för övrigt fått hem hela Essie's sommarkollektion med neonlack så dom dyker upp på bloggen snarast!
 
Kollektionen innehåller:
- For the Twill of it som beskrivs som "Medium Brown with reflective green shimmer"
- Afterschool Boy Blazer som beskrivs som "Deep Midnight Blue"
- Twin Sweater set som beskriv som "Vibrant Crimson red"
- Cashmere Bathrobe som beskrivs som "True Flannel Gray"
- The lace is on som beskrivs som "Toned pearlescent fuchsia"
- Vested interest som beskrivs som "Cool grey teal"
 
Jag har inte 100% bra info om släppdatum men kollektionen beräknas komma i Augusti.

Kommentarer:

1 Sandra - nagellacksnörd:

Åh, det duokroma ser väldigt vackert ut :) Det fuschsiafärgade och det ena grå om det är skimmer i det lockar också!

Svar: Många godbitar!
Anna

2 Veronica:

Wow! För en gångs skull så kommer det en hel Essie kollektion som lockar mig! Otroligt snygga lack!

Svar: Visst är dom tjusiga!
Anna

3 Lela:

Åhåh, ser spännande ut:)

Svar: Håller med :-)
Anna

4 Dess/Drömteori:

Den duokroma!

Svar: I need it!
Anna

5 Nina:

Jag gillar den här kollektionen, riktigt snygga lack.

Svar: Helt enig.
Anna

6 AnnaKaize:

Men jag vill ha allihop!!! Oooo så snygga :)

Svar: Ja mycket snygga!
Anna

Kommentera här: