EOTD - Caribbean

 
Jag tänkte att jag skulle testköra Mac's Mineralize skugga Caribbean som jag visade häromdagen så jag applicerade Omega upp mot brynet och tonade in den neon-orangea skuggan från Sleek's Acid-palett under det och sedan packade jag på Caribbean på det rörliga locket. Jag lider fortfarande av sviterna av allt jäkla glitter som fall ner i ögat, hamnade i näsan och mellan tänderna (?!). Det värsta är väl att jag ofta och gärna jobbar med glitter och är van vid det (Klistrig bas och Mixing medium gör suden) men denna ville absolut inte arbeta med mig. Avgrundsvrål.
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Jumbo eye pencil - Milk
Mac e/s Omega
Mac MES Caribbean (Tropical Taboo)
Sleek Makeup i-Divine palette Acid (Orange)
Anastasia Covet Waterproof eyeliner - Steel
Oriflame Hyperstretch Mascara
Mac Pro Conceal and Correct palette - Light
Anastasia Brow Wiz - Caramel
Mac e/s Shroom (Highlight)

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Sååå läckert det blev! :-)

Svar: Tack!
Anna

2 Gelic' nail art:

Gillade den rostiga färgen men lite synd att den ville hamna lite överallt..mellan tänderna var det konstigaste stället jag hört ;)

Svar: Inte direkt ett ställe där man VILL ha glitter heller ;)
Anna

3 Nina:

Snyggt men förståss irriterande med glitter som hamnar mellan tänderna.

Svar: Ja mellan tänderna och överallt i överlag.. Trist :(
Anna

4 Maria:

Oh, gillart verkligen men glitter i tänderna?? Nej tack.

Svar: Nej det var verkligen ingen höjdare.
Anna

5 Elin:

Orange är så snyggt men gud vad tokig man blir av flygigt glitter :P

Svar: Ja man vill ju inte se ut som en discokula i ansiktet heller! haha!
Anna

Kommentera här: