EOTD - Beach Bronze

 
 
 
 
Jag lovade ju en look med Isadora's Beach Bronze trio så här kommer det! Jag har applicerat dom två ljusaste skuggorna på ögonlocket, den ljusaste mot tårkanalen och den mittersta över hela rörliga locket och sedan tonat uppåt mot brynet. Under ögat har jag applicerat den mörkaste och lagt tre eyelinervingar i olika färger. Såna här tekniker kan poppa upp även den mest neutrala sminkning! Skuggorna var riktigt trevliga att jobba med i överlag, trevlig palett.
 
Produkter: 
Too Faced Shadow Insurance
Isadora Eyeshadow Trio - Beach Bronze
Nyx Jumbo Eye Pencil - Milk (Eyelinervinge)
Milani Liquif'eye Kajal (Eyeliner på övre fransraden, applicerad med en snedställd eyelinerborste)
Mac Zoom Waterfast Lash Mascara
Estee Lauder Brow Duo
Nyx Slide on Pencil - Pure White

Kommentarer:

1 Maria:

Tycker verkligen om hur du har lagt skuggan på den undre fransraden samt den där lilla extra vita vippen!

Svar: Tack :-) Det gör det lite extra spännande när man har såna detaljer tycker jag.
Anna

2 Nina:

Åh va snyggt!! Gillar den ljusa vingen med skuggan, riktigt snyggt.

Svar: Tack fina!
Anna

3 Bella:

Wow, vilken snygg make! Helt i mitt tycke! Gillar att du lagt tre eyelinervingar med olika färger. Superläckert!

Blir sugen på paletten också! :)

Svar: Paletten är jättefin :-) Tack!
Anna

4 Aidas MakeUp:

Tjuuuusigt!

Svar: Taaaack!
Anna

5 kerstin:

Gillar!

Svar: Me too!
Anna

6 johannahurtig.blogg.se:

Snyggt!

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: