Video: Empties Juni 2013

 
Så blev det dags för en Emptiesvideo igen, jag gör slut på slattar till höger och vänster och rensar verkligen ur inför flytten så det har försvunnit en hel del produkter på sista tiden. Skönt! Min favoritvideo borde också komma upp om ett par dagar om inte latmasken i mig tar över helt. Jag har funderat på att göra några Video-bloggar från mitt nya sminkrum och processen med att få allt på plats osv, är det något ni skulle vara intresserade av att se?
 
Produkter i videon:
- Pure Skincare 3-in-1 Cleansing Wipes
- Sensai Silky Purifying Cleansing Oil
- Caroline Wozniacki Body Lotion
- The Body Shop Tea Tree Face mask
- The Body Shop Vitamin E Sink in moisture mask
- Lush Happy Hippy Shower gel
- Oriflame Hyperstretch mascara
- Comwell Spa Spalosophy Hand cream
- Cutex Nail polish remover
- Gliss Hair Repair Satin Relax taming mask
- Waterclouds Moisturizing color mask
- Pukka Ayurveda Face oil
- Madara Eco Deep comfort toner
- Wet N Wild Megaliner "Black Sparkle"
- The Body Shop Wild Rose hand cream
- Lush Slammer Shower gel
- Balenciaga Florabotanica Perfume sample
- Milani Liquif'eye Jet Black
- Maybelline Khol "Something" eyeliner
- Lush Godmother soap

Kommentarer:

1 Emma :(:

Jag hade gärna sett ditt nya sminkrum :)

Svar: Det blir lite steg för steg då, från tomt till fixat :-) Det kan ju ta ett tag men så har jag ju något att visa er...
Anna

2 Sofie:

Jaaa, gör det! Det vill jag se! :D

Svar: Ska se vad jag kan fixa!
Anna

3 Fanny:

Älskar dina videos!

http://missladie.devote.se
allt om skönhet, makeup & hudvård

Svar: Kul att höra!
Anna

4 Maria:

Härmapade dig med en emptiesvideo, fick inspiration. Kul att du också köper på dig mycket Lush, ett av mina favvomärken.

Svar: Ja vad kul! Kikar in på en gång :-)
Anna

Kommentera här: