Recension: The Body Shop"Dragonfruit Lip Butter"

1_51d6acce9606ee3bd7d2505a 2_51d6acd2ddf2b324040cc872
Den fjärde Juli drog TBS igång en kampanj där 44 kronor från varje såld bytta av Dragon Fruit Lip butter går till välgörenhet. Doften som heter "Dragonfruit" luktar riktigt gott, som en blandning av persika, mango och citron (YUM!) och formulan känns lätt men samtidigt väldigt återfuktande. Det enda jag har problem med är (You guessed it) att läppsmöret kommer i en liten bytta, istället för ett mer hygieniskt stift eller i tub. Ni vet ju att det är min totala pet-peeve och om jag hade fått bestämma så hade typ allt fått komma med medföljande spatel eller i tub med pump!
Mina läppar känns underbart mjuka men formulan är så lätt att läppsmöret sjunker in snabbt i läpparna så det känns inte som att det ligger ovanpå och glider runt utan att det faktiskt går in i läpparna och ger fukt. Jag har fått för vana att använda denna innan jag börjar sminka mig för då har jag en perfekt återfuktad bas för läppprodukter! Gillart..!
  • Pris: 75 kr.
  • Mängd: 10 ml.
  • Finns hos: The Body Shop.
  • Mitt betyg: 4/5.

Kommentera här: