Recension: The Body Shop Body Butter"Brazil Nut"

1_51b611cfddf2b324e869747f 2_51b611d3ddf2b32535c03427Jag har länge varit ett stort fan av The Body Shop's body butters, formulan är återfuktande och lätt att jobba in i huden. Man känner sig sällan klibbig eller klistrig, huden blir bara mjuk och len.
Brazil Nut serien har ju blivit återlanserad hos TBS eftersom kunderna saknade serien när den blev borttagen från TBS's fasta sortiment. Brazil Nut doftar som en söt nötkaka, en mjuk och trevlig doft som vissa nog kan tycka blir för söt och för nötig. Det beror lite på vad man gillar såklart. Till sommaren fördrar jag lättare och fräschare dofter (Citrus, give me!) så detta är vad jag skulle klassa som en höst eller vinterdoft i min värld. Väldigt mysig och lugnande.
  • Pris: 175 kr
  • Finns hos: The Body Shop
  • Mängd: 200 ml
  • Mitt betyg: 4/5.

Kommentera här: