NOTD - Maybelline Colorama"Midnight Taupe"+ Isadora"Cotton"

1_51b331f6e087c347df74e834 2_51b331f9ddf2b30f135f571a
Jag har ett gäng lack liggandes som inte har testats ännu, mest för att jag tycker att dom ser lite tråkiga ut i flaskorna eller för att färgerna inte riktigt passar till årstiden. Det här är två sådana lack, så jag tänkte äntligen ta tag i det och beta av sånt som inte lockat lika mycket som annat. Basen är en mörkbrun/grå färg som jag bäst kan beskriva som mörk taupe (Precis som namnet antyder alltså). En fin höstfärg men till vår och sommar känns det inte helt hundra. Ovanpå har jag lagt ett lager av Isadora's grafitti-lack Cotton som är ljust pastellrosa.
Baslacket gillar jag, krackeleringslacket är jag inte helt hundra på. Jag har tröttnat lite på trenden om jag ska vara helt ärlig. vad tycker ni?

Kommentera här: