NOTD - 80's child

  
 
 
 
 
 
Ni får ursäkta bildspammet idag men denna manikyr som jag knåpade ihop igårkväll gillar jag verkligen! Jag satt och kikade på grällt 80tals-mode och blev inspirerad av alla fulsnygga mönster, färgkombimationer och att allt var så himla grafiskt men samtidigt totalt skevt. Basen är E.L.F White, sen tog jag en pensel och en massa lack och målade lite streck, prickar och god-knows-what med Color Club Lava Lamp, Essence Just Rock it!, Orly Lemonade, Max Factor Disco pink, Depend 313, E.L.F Mint Cream, Isadora Hot Coral samt Color Club Fly with me. Sedan målade jag två streck med svart (WnW Black Creme) på varje sida av det grälla färgglada. Allt blev sedan toppat med flakelacket Rainbow från Gosh. Fint!
 
Jag lyckades fånga den sista kvälls-solen och tyckte att ljuset var så fint och mjukt. Nail art made easy!

Kommentarer:

1 jeanette:

Supersnyggt!

Svar: Tack!
Anna

2 Bella:

Åh, jag gillar! Snyggt!

Svar: Taaack!
Anna

3 Sofie:

Älskar det, så snyggt! :D

Svar: Taaack!
Anna

4 Elin:

Stenläckert! :) Nice med grafiskt!

Svar: Älskar grafiskt!
Anna

5 Dess/Drömteori:

Daamn vad coolt!

Svar: Tack!
Anna

Kommentera här: