EOTD - I'm no superman..

 
 
   
  
 
Jag har sett lite för mycket Thor/Avengers/Iron Man filmer på sista tiden och blev lite pepp på att sminka mig i Captain America's f'ärger och så var denna sminkning helt plötsligt född! Det passar väl dessutom perfekt eftersom det är USA's "Independence day" imorgon. Wishing all my family and friends across the vast blue ocean a lovely day!
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Jumbo Eye Pencil - Milk
Gosh Effect Powder - Fox (Röd)
Sleek i-Divine palette - Acid (Blå)
Mac e/s - Omega
Anastasia Brow Wiz - Caramel
Makeupstore Cake Eyeliner - Black
Idun Minerals Mascara - Silfr
Mac e/s - Shroom (Highlighter)
Collection - Lasting Perfection Concealer 01

Kommentarer:

1 kerstin:

Coolt! Vad härlig inspiration man får här! Jag har lite ont om både inspo och ork just nu, men jag jobbar på en come back :)

Svar: Jag har ont om ork som sjutton med flytt och jobb och allt möjligt, vi får dra inspiration från varandra! kram <3
Anna

2 Nageldraken:

Jätteläckert! Och det är ju svårt att inte bli lite pepp av de filmerna!

Svar: Jag älskar superhjältar så dessa filmer är verkligen favoriter :-)
Anna

3 Elin:

Man kan inte se för mycket Marvel, man får ju inte nog :P

Svar: Det har du rätt i ;)
Anna

Kommentera här: