Recension: Oriflame Pretty Swan EdT

 
 
Pretty Swan från Oriflame är en ny bekantskap, men det är en som jag har fattat lite extra tycke för. Den är pudrig på ett fräscht sätt, och känns väldigt len och mysig på huden. Ibland får jag en doftsensation av något lite fruktigare, men det byts snabbt ut mot den där lena mjuka pudriga doften igen. Flaskan i sig är ju bara hur söt som helst med sin lilla ballettkjol runt flaskhalsen, den ser både lyxig och gedigen ut!
 
Pris: Normalpris 310 men just nu verkar den vara nedsatt till 209 kr.
Finns hos: Oriflame
Mängd: 50 ml

Kommentarer:

1 Malin Wederberg:

En god parfym men har tendens att "sätta sig i näsan" då den är så pudrig. Beror ju på vad man gillar för dofter.

Tips - Tävling på min blogg, vinn ett egetdesignat mobilskal.

Svar: Helt klart! Jag tycker denna är så mysig, kanske inget man har om sommaren då den är lite tyngre men en mycket trevlig vinterdoft.
Anna

2 michaela- med syskon i magen ♥:

flaskan är väldigt fin i vilket fall :)

Svar: Ja med den lilla balletkjolen, så söt!
Anna

3 Ingela Lundborg:

En otroligt fin flaska och god Doft. Kommer att slå igenom väldigt bra tror jag!

Svar: Det tror jag också! Riktigt härlig doft :)
Anna

4 Wysteriia:

Oriflame har så snygga flaskor! :)

Svar: Ja åh dom får gärna stå längst fram i mitt kakfat och stoltsera lite. Snygga som få.
Anna

Kommentera här: