Recension: Isadora Build-Up Mascara - Extra volume (Royal Blue)


Här i veckan dök Isadora's nya mascara upp i brevlådan och jag hade egentligen tänkt lägga den till sidan då jag har närmare 10 svarta mascaraor att testas. Sen såg jag att den var helt galet jäkla skrikblå och kastade mig över den, allt annat får vänta! Jag crejvar färg färg och åter färg, så detta var en välkommen färgklick. Under ett par dagar har jag alltså testat denna och är positivt överraskad över hur mycket jag egentligen gillar den (Mest för att jag inte direkt tyckte att den vanliga versionen av denna mascara fungerade helt optimalt för mig). 
 
 
Jag kan lägga flera lager utan att det klumpar, färgen som är helt galet blå ger faktiskt mina färgade svarta fransar rejält med färg och den håller utan problem under dagen (Även i det fuktiga helvetet vi kallar Danmark). Gillar! Idag hade jag denna mascara på, och ett fint aprikost läppglans från Idun Minerals. Riktigt enkel men effektfull sminkning. 
 
Pris: 119 kr
Finns i: 6 färger, varav tre är blåaktiga, två drar åt brunt och en är supersvart.
Finns hos: Kicks, Åhlens etc från vecka 2.
Mitt betyg: 4/5.

Kommentarer:

1 Y A S M I N E:

Häftigt med blå mascara!

Svar: Lite 80tal, men sjukt coolt!
Anna

2 Sanna ;D:

Cool färg!:D

Svar: Ja visst är den läcker :-)
Anna

3 JUNITJEJ:

Läckert!

Svar: Tack!
Anna

4 Sofia:

Snygg färg :-D

Svar: Tack!
Anna

5 kerstin:

Mycket snyggt! Jag har IsaDoras Precision Mascara i blått. Måste nog plocka fram den inom kort :)

Svar: Kör på! Blått är ju så tjusigt ;)
Anna

6 Gelic' nail art:

Effektfulltt med blått på fransarna, hade ett sånt här av annat märke, men det var för tjockt och klumpigt, det blev liksom spindelben om man försökte ge den den behövliga mängd färg som ovan.

Svar: Det är precis det som mitt problem brukar vara, dom syns inte på fransarna. Denna gillar jag!
Anna

Kommentera här: